14.8.09

ΑΝΤΖΕΛΑ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ: Η LADY ΤΩΝ ΖΕΙΜΠΕΚΙΚΩΝ


Η Άντζελα είναι το αυθεντικό, το original, η θεότητα στην κουραστική ελληνική show biz. Πάντα αγαπημένη- σταθερή αξία, σε οποιαδήποτέ της συνέντευξη.
-Πως καταφέρνεις και βγαίνεις νικήτρια μετά απ όλα αυτά τα κακά που κατά καιρούς σου συμβαίνουν;
-Εγώ έχω μεγάλο ταλέντο και ως άνθρωπος και ως τραγουδίστρια. Αυτό δεν μπορεί να το αμφισβητήσει κανένας! Οι ερμηνείες μου είναι αξεπέραστες και αυτό δεν γίνεται να μην το δει κάποιος. Όταν βλέπω ότι κάτι δεν πάει καλά στην προσωπική μου ζωή, τότε στρέφομαι ολοκληρωτικά στο τραγούδι, και το τραγούδι δεν με έχει απογοητεύσει ποτέ.
-Τι σε τρελαίνει;
-Το ότι ζούμε στην εποχή της ίντριγκας, του κουτσομπολιού και δεν κοιτάμε τον καλλιτέχνη ως καλλιτέχνη, αλλά θέλουμε να μάθουμε τα πιο βαθιά του. Το μόνο που μας ενδιαφέρει είναι με ποιον είναι, που πήγε, τι έκανε, αν πήρε σπίτι, αν πήρε αυτοκίνητο, αν πήρε δαχτυλίδι, αν πήγε σε κάποιο περίεργο gala. Δεν μας ενδιαφέρει η ουσία του καλλιτέχνη.
-Όλα αυτά που μου ανέφερες δεν τα είχες κάνει κι εσύ στο παρελθόν; Δεν βοήθησες όλο αυτό το life style σύστημα που τώρα μου κατακρίνεις;
-Δεν νομίζω. Το τίμημα της δόξας ενός πολύ μεγάλου καλλιτέχνη είναι να είναι από το πρωί μέχρι το βράδυ στα ΜΜΕ. Αυτό είναι αναπόφευκτο, δεν μπορείς να το αποφύγεις με τίποτα. Είτε το θέλω να βγουν κάποια πράγματα προς τα έξω, είτε δεν το θέλω, αυτά θα βγουν από μόνα τους.
-Έχεις μετανιώσει για πράγματα της προσωπικής σου ζωής που- ηθελημένα ή όχι- βγήκαν στη δημοσιότητα;
-Δεν μετανιώνω. Όλα ήτανε καθαρά δικές μου επιλογές, εγώ επέλεγα τους δεσμούς που έκανα, δεν τους έκανε κάποιος άλλος. Εγώ επέλεξα να παντρευτώ και να κάνω παιδιά.
-Ένα δημοσίευμα ή ένα ρεπορτάζ που σε αφορά μπορεί να σου χαλάσει τη διάθεση;
-Και ναι και όχι. Εξαρτάται πως θα το πάρω εκείνη τη στιγμή. Αν ξυπνήσω το πρωί και δω κάποια κουτσομπολίστικα, ακούω όλους τους συνεργάτες μου που μου λένε «μην τους ακούς, μην ασχολείσαι». Αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για να τους αντιμετωπίσω.-Αδιαφορείς τώρα;
-Αδιαφορώ πολύ! Εγώ δεν δίνω πια συνεντεύξεις όπως έδινα στο παρελθόν, δίνω μόνο σε ανθρώπους που τους έχω τσεκάρει και τους ξέρω. Τον τελευταίο καιρό δέχομαι τρομερές πιέσεις, έρχονται, μου ζητάνε συγνώμη κάποιοι συνάδελφοί σου, και θέλουν να ξαναμιλήσουν μαζί μου.-Γιατί το κάνουν αυτό, Άντζελα;
-Γιατί πουλάω, αγάπη μου! Σε όποιο κανάλι και να κοιτάξεις άμα δεις να παίζει το όνομα «Άντζελα Δημητρίου» πολύ δύσκολα αλλάζεις κανάλι, θα κολλήσεις εκεί. Τι θέλουν λοιπόν τα κανάλια; Θέλουν τηλεθέαση. Άρα ποιο είναι το όνομα που μπορεί να τους κάνει νούμερα στην τηλεθέαση; Το όνομα που λέγεται «Άντζελα Δημητρίου»!-Γιατί πιστεύεις ότι «πουλάς» τόσο πολύ;
-Γιατί είμαι ένας μύθος! Όπως και να το κάνουμε όταν είσαι μύθος, ασχολούνται μαζί σου από το πρωί μέχρι το βράδυ. Οτιδήποτε κι αν πεις, οτιδήποτε κι αν κάνεις όλοι με σένα θα ασχοληθούν.
-Σε πειράζει που σε κατακρίνουν για τα γραμματικά λάθη που κάνεις κατά καιρούς;
-Εγώ, αγόρι μου, δεν τελείωσα ούτε πανεπιστήμιο, ούτε είμαι καμία δικηγόρος για να βγαίνω και να λέω μεγάλα λόγια. Εγώ είμαι μία τραγουδίστρια που τραγουδάει στις πίστες, είτε το θέλουν κάποιοι είτε όχι. Το να βγαίνω σε μία συνέντευξη και να λέω «δημοφιλή τραγουδίστρια» και να μην λέω το σωστό που είναι «δημοφιλέστερη τραγουδίστρια», εντάξει έγινε κάποιο λάθος γιατί βιαζόμουν να μιλήσω εκείνη τη στιγμή και το είπα έτσι. Ε, και; Που είναι το πρόβλημα; Ας βγουν να με πυροβολήσουν! Από μένα αυτοί οι άνθρωποι όμως δεν θέλουν μόνο αυτό.
-Τι θέλουν;
-Ούτε εγώ δεν ξέρω τι θέλουνε γιατί ούτε και οι ίδιοι δεν ξέρουν τι θέλουν από μένα.
-Μήπως όλοι αυτοί οι άνθρωποι αισθάνονται ανασφάλεια απέναντί σου;
-Ίσως να νιώθουν ένα δέος απέναντι μου, απλά να μην ξέρουν πώς να το βγάλουνε. Κατά καιρούς έχω μιλήσει με δημοσιογράφους που λένε τα καλύτερα, και κατά καιρούς με άλλους που είναι πιο ιντριγκαδόροι. Εγώ δεν τα ξέρω αυτά, αγοράκι μου, εγώ μεγάλωσα σε μια εποχή διαφορετική. Την εποχή που μεγάλωσα εγώ και τα πράγματα που έζησα, δεν νομίζω ότι θα τα ζήσουν άλλοι καλλιτέχνες, δεν υπάρχουν πια αυτά. Τα πράγματα τώρα κινούνται πολύ γρήγορα, όλοι μας μιλάμε μέσα από computers, με mms και sms.-Εσύ στέλνεις sms απ το κινητό σου;
-Σίγουρα στέλνω sms και έχω και δικό μου site. Το πρόβλημα δεν είναι εκεί. Το πρόβλημα είναι ότι αισθάνομαι να ζω σε μια εποχή push button, πατάμε ένα κουμπί και γίνονται όλα, βλέπουμε τη δισκογραφία ενός καλλιτέχνη, τις ίντριγκές ενός καλλιτέχνη, τα τραγούδια του. Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι απαραίτητα καλό.-Το μεγαλύτερο λάθος που έχεις κάνει ποιο είναι;
-Το ότι είμαι ένα καλό παιδί και ευαίσθητο και το παραμικρό με πειράζει, ενώ κανονικά δεν θα έπρεπε να με επηρεάζουν. Αδιαφορία! Η αδιαφορία σκοτώνει, και η περιέργεια σκότωσε τη γάτα.
-Τι σου λείπει αυτή την εποχή;
-Διακοπές. Θέλω να πάω κάπου, να μην σηκώνω τηλέφωνα, να μην με ενοχλεί κανένας, και να βρίσκομαι από το πρωί μέχρι το βράδυ στην παραλία. Τη λατρεύω τη θάλασσα.
-Κολυμπάς;
-Πολύ! Μ αρέσει πολύ το κολύμπι, αλλά απεχθάνομαι τον ήλιο.
-Δεν κάνεις ηλιοθεραπεία;
-Όχι όπως κάνουν άλλοι μανιακά, να κάτσω να μαυρίσω. Κάνω solarium, αλλά δεν κάνω ούτε από αυτό πολύ γιατί και αυτό με βλάπτει.-Είσαι χορτασμένη απ τον έρωτα, Άντζελα;
-Απόλυτα!
-Λειτουργείς καλύτερα όταν είσαι ερωτευμένη;
-Σαφώς. Ο έρωτας είναι αυτός που με γεμίζει, αυτός που μου δίνει οξυγόνο. Όταν είμαι ερωτευμένη είμαι πιο καλά.-Τότε σου λείπει τώρα αυτό το οξυγόνο.
-Δεν μου λείπει γιατί έχω πάρει αρκετό και κάνω λίγο ανακωχή.
-Εσύ έχεις το πάνω χέρι στις σχέσεις σου;
-Αυτό είμαι. Δεν ξέρω αν είναι καλό ή κακό αυτό, αλλά εγώ έχω μεγαλώσει μόνη μου και έχω ζήσει και τις δύο πλευρές- και του άντρα και της γυναίκας- γι αυτό είναι δύσκολο να συμφιλιωθείς με την κατάσταση ότι υπάρχει και ένας άνδρας. Εντάξει έχω και τα καλά μου, είμαι και γλυκός και ερωτικός άνθρωπος. Αυτό όμως δεν φεύγει. Έχω σκληραγωγηθεί από μικρή, πάλεψα από πολύ νωρίς.-Απ την εμπειρία σου, ο γάμος σκοτώνει τελικά τον έρωτα;
-Εξαρτάται. Υπάρχει γάμος που γίνεται για να φτιάξεις οικογένεια και να αποκτήσεις σύντροφο. Από αυτούς που έχουν παντρευτεί, μην ξεχνάς ότι λίγοι είναι αυτοί που έχουνε ζήσει πάρα πολλά χρόνια μαζί, να ναι μονιασμένοι 30 χρόνια και να μην έχουνε χωρίσει ποτέ. -Το ζηλεύεις αυτό;
-Το ζηλεύω, ναι. Γιατί να σου κρυφτώ; Εγώ πάντοτε ζήλευα τις οικογένειες που ήταν ενωμένες τη στιγμή που τα παιδικά μου χρόνια τα ζούσα μόνη μου και δεν είχα κοντά μου τους γονείς μου. Όταν βλέπω μία πολύ δεμένη οικογένεια, ζηλεύω – με την καλή την έννοια- και στενοχωριέμαι.-Θες να κάνεις τρίτο γάμο;
-Όχι. Τον γάμο τον κάνεις για να ολοκληρώσεις την οικογένεια σου και εγώ την οικογένειά μου την έχω ήδη ολοκληρώσει, έχω τα παιδιά και τα εγγόνια μου. Γιατί να κάνω γάμο; Για να κάνω παιδιά; Το μόνο που θέλω είναι ένα σύντροφο.
-Βγήκε το διαζύγιό σου;
-Θα βγει κι αυτό κάποια στιγμή. Εγώ έχω βάλει τελεία στα παλιά και ξεκινάω με κεφαλαίο.
-Το καταλαβαίνεις όταν κάποιος είναι δίπλα σου επειδή είσαι διάσημη, Άντζελα;
-Βέβαια, είναι πολύ εύκολο. Κοιτάω την αμηχανία στα μάτια τους όταν με κοιτάνε. Μην φανταστείς ότι κάνω και τίποτα, αφήνω τους άλλους να νομίζουν ότι είμαι λίγο χαζή, κάνω για λίγο τη «Μαρία τη άσχημη».-Μέχρι τώρα μου έχεις πει 5 τουλάχιστον ατάκες που θα μπορούσαν να μπουν στον τίτλο. Επίτηδες τα λες αυτά τα θεϊκά;
-Όχι καλέ, μου βγαίνουνε. Ενώ μπορεί να ξέρω ότι κάτι που θα πω ίσως να πειράξει εγώ βγαίνω και το λέω για να ιντριγκάρω τον άλλον, να τον ξυπνήσω. Έτσι είναι και η εποχή, τι να κάνουμε;
-Θες να γεράσεις πάνω στην πίστα;
-Όχι βέβαια, αλλά εγώ ηλικιακά είμαι ακόμα μικρή. Είμαι μόνο 50. Να τα παρατήσω στα 50 μου; Μην ξεχνάς ότι άλλες στα 50 τους έχουν ξανακάνει καριέρα. Η Shirley Bassie αυτό έκανε και πέτυχε. Γιατί λοιπόν να τα παρατήσω εγώ;-Γιατί λες την ηλικία σου;
-Γιατί να μην τη λέω; Το λάθος των περισσότερων γυναικών είναι ότι δεν λένε την ηλικία τους. Ο σκοπός, μωρό μου όμορφο, είναι να λες πόσο είσαι και να μην δείχνεις πόσο είσαι. Να μένει ο άλλος με ανοιχτό το στόμα.-Πως θες να κλείσει η καριέρα σου;
-Θέλω να γράψω εγώ η ίδια ένα βιβλίο. Αφιερωμένο στον κόσμο που με λάτρεψε!
Συνέντευξη στο περιοδικό "Omikron" της Κύπρου, τον Μάιο του 2007.