8.8.09

ΧΡΗΣΤΟΣ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ: "ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΥΠΕΡΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟΤΗΤΑΣ"


Ο Χρήστος έχει χιούμορ και το αποδεικνύει για ακόμη μία φορά. Μέσα σε 10 μόνο λεπτά.

Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι…Να κάνεις αυτό που θέλεις, τη στιγμή που το θέλεις. Για παράδειγμα, να λες «θέλω μια πισίνα με 10 γυμνά κορίτσια και έναν μπάρμαν να φτιάχνει κοκτέιλ» και να γίνεται…
Σε ποιες περιπτώσεις θα βγαίνατε από τα ρούχα σας;Είμαι συνέχεια έξω από τα ρούχα μου, οπότε ρωτήστε καλύτερα σε ποιες περιπτώσεις θα έμπαινα.
Ποιο είναι το ωραιότερο “σ αγαπώ” που σας έχουν πει;Στον καναπέ του σπιτιού μου, με τα χείλια της ενωμένα με τα δικά μου…
Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτό τον καιρό;Είμαι σε κατάσταση υπερσεξουαλικότητας, με πολλά ταξίδια και όρεξη για το Καλοκαίρι…
Πότε και πού υπήρξατε πραγματικά ευτυχισμένος;Πάντα είμαι πραγματικά ευτυχισμένος. Ζω όπως γουστάρω. Θα έπρεπε να ήμουνα παρανοϊκός αν ένιωθα δυστυχισμένος.
Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;Το ότι με αυτή τη σοβαρή φάτσα μπορώ και ρίχνω γυναίκες, ενώ στην πραγματικότητα είμαι Γκούφη. Για να μην πω για το κρεβάτι που κάνω…
Πού θα θέλατε να ζείτε;Σε μια υπέροχη πόλη όπου όλοι κάνουν τη δουλειά τους σωστά και ωραία, και ο κόσμος κάνει αχαλίνωτο sex, χωρίς φόβο και πάθος.
Τι φοβάστε περισσότερο;Την ακινησία.
Τι απεχθάνεστε περισσότερο;Το δήθεν, το σνομπ, το στημένο.
Ποιο είναι το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας;Η τρελή δυναμικότητά μου.
Ποιο θα ξεχωρίζατε ως το αγαπημένο σας ταξίδι;Στο Μαρόκο, πρόπερσι το Καλοκαίρι με τη μηχανή μου… Φυσικά, μόνος.
Τι εκτιμάτε περισσότερο στους φίλους σας;Την ειλικρίνειά τους και το γεγονός ότι με κρατάνε συνέχεια στη γη…
Ποια αρετή εκτιμάτε σε έναν άνδρα;Την μπέσα και το φιλότιμο…
Σε μια γυναίκα;Το χιούμορ.
Ποιες λέξεις ή φράσεις χρησιμοποιείτε περισσότερο;Είμαι ελεύθερος. Κάνω ό,τι γουστάρω!
Ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;Να εκπλήσσω τον κόσμο.
Ποιο βιβλίο σας σημάδεψε;Το «Συμπόσιο» του Πλάτωνα.
Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;Στα λάθη του κρεβατιού.
Ποια εν ζωή προσωπικότητα θαυμάζετε περισσότερο;Τον Σον Πεν
Ποια θεωρείτε ως την πιο υπερτιμημένη αρετή;Τα φυσικά προσόντα. Με ό,τι μπορεί να καταλάβει κανείς…
Ποια θα θεωρούσατε ως τη μεγαλύτερη κακοτυχία;Να βρίσκεσαι στο σπίτι του Χιου Χεφνερ και να μην έχεις κάνει sex με δέκα γκόμενες ταυτόχρονα!
Εάν συναντούσατε τον Θεό, τι θα θέλατε να του πείτε;Αν έχει κάνει ποτέ sex και πως γεννήθηκε χωρίς σεξουαλική πράξη.
Πώς θα θέλατε να πεθάνετε;Ακαριαία!
Αν ξαναγεννιόσασταν και επιστρέφατε στη ζωή, τι θα θέλατε να ενσαρκώσετε;Τον Τζιμ Μόρισον.
Τι κάνετε αυτή τη στιγμή που απαντάτε στο ερωτηματολόγιο του Προυστ;Είμαι σε ένα μαγαζί με μηχανές και προσπαθώ να πουλήσω τη μηχανή μου για να πάω στην Αμερική.
Στην πραγματικότητα, που θα θέλατε να βρισκόσασταν;Στο L.A.
Ποιο είναι το μότο σας;Ζήσε την κάθε σου μέρα σαν να είναι η τελευταία. Άδραξε τη στιγμή.

Δημοσιεύθηκε στο περιοδικό "Ομικρον" της Κύπρου, τον Αύγουστο του 2009. Η φωτογραφία είναι του Κωνσταντίνου Ρήγου.