7.8.09

ΦΟΙΒΟΣ ΠΑΠΑ ΔΟΠΟΥΛΟΣ: ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΜΕ ΕΝΑ ΧΟΡΕΥΤΗ


Για το σώμα του:«Αισθάνομαι άνετα με το σώμα μου, δεν είναι κάτι που συνέβη τώρα ξαφνικά μετά τις παραστάσεις του Δημήτρη Παπαιωάννου στις οποίες συμμετείχα. Το σώμα μου είναι κάτι χρηστικό για μένα. Είμαι 29 χρόνων, μπορώ να κάνω με το σώμα μου οτιδήποτε μου αρέσει, μπορώ να το χρησιμοποιώ -στο χορό για παράδειγμα- ακόμη και για να βγάζω τα προς το ζην. Καμιά φορά το κοιτάω. Αλλά, ντρέπομαι όταν θα πρέπει να κυκλοφορήσω ψιλοξεβράκωτος ανάμεσα σε 1500 άτομα. Δεν είναι η καλύτερή μου. Όσο καλύτερα νιώθεις με το σώμα σου, όσο πιο καλοδουλεμένο είναι, τόσο λιγότερο ανασφαλής είσαι μ αυτό αλλά και τόσο πιο εύκολα εντοπίζεις τις ατέλειές του».
Για τις γυμνές του εμφανίσεις και φωτογραφήσεις:«Δεν νιώθω καθόλου άβολα με το γυμνό. Ειδικά, στις παραστάσεις, γίνεται για κάποιο λόγο, είσαι εργαλείο, δεν προμοτάρεις το δικό σου σώμα εκείνη την ώρα. Το ίδιο είχε συμβεί και με τη φωτογράφηση του Κωνσταντίνου Ρήγου. Εγώ σ αυτήν δεν πόζαρα ως κάποιος καλλίγραμμος, πόζαρα περισσότερο κινητικά, Τσαρουχικά. Σε αυτές τις περιπτώσεις νιώθω τέλεια: Μου λένε “βγάλτα!” και τα βγάζω».
Για τις γυναίκες και τον έρωτα:«Σε αυτή τη ζωή δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα, αλλά προσπαθώ για το καλύτερο. Είναι δύσκολο δύο άνθρωποι να ταιριάξουν πάντα και για πάντα, σε όλες τις στιγμές τους και παντού. Είμαι αδύναμος σε αυτό το θέμα, ταιριάζω τόσο όσο. Σέβομαι τις αδυναμίες που μπορεί να προκύψουν με ένα κορίτσι μου ή με τα χρονικά όρια μιας δουλειάς που δεν σου επιτρέπουν να βλέπεστε συχνά. Έχει τύχει να ερωτευτώ και να χάσω τη μπάλα, αλλά υπήρξαν και μεγάλες περίοδοι στη ζωή μου που ήμουν μόνος μου- έχω μείνει και μεγάλα διαστήματα χωρίς sex. Τώρα είμαι σε μία τέτοια περίοδο: Μοναξιάς. Είναι ανάγκη μου. Τώρα απολαμβάνω το Καλοκαίρι, πάω στη θάλασσα, κολυμπώ και διαβάζω βιβλία. Όταν είμαι ερωτευμένος αποσπώμαι από τα πάντα, εκτός από αυτό με το οποίο είμαι ερωτευμένος. Καλύτερα όμως, όταν κάνουμε τέχνη, όταν είμαστε σε μία δημιουργική φάση- όπως εγώ τώρα- να είμαστε μόνοι μας. Για παράδειγμα, όταν είσαι συγγραφέας, δεν γίνεται την περίοδο της συγγραφής να έχεις μία γκόμενα από πάνω σου που να σε χαϊδεύει. Προφανώς δεν θα γράψεις βιβλίο, θα γράψεις κάτι άλλο. Η αγάπη είναι δώρο και ο έρωτας αρπαγή. Εγώ προτιμώ να απολαμβάνω το δώρο και να είναι καλά το κεφάλι μου».
Δημοσίευση στο περιοδικό Omikron Κύπρου, Αύγουστος 2009. Οι φωτογραφίες είναι του Κωνσταντίνου Ρήγου.