14.8.09

ΧΑΡΗΣ ΓΙΑΚΟΥΜΑΤΟΣ: POLO TEACHER AND MALE MODEL



























Συνοδηγός στο αυτοκίνητό του. Ξεκινάμε απ την Ερυθραία, περνάμε στα φανάρια της εθνικής και κατευθυνόμαστε προς το γραφείο του θείου του, του υφυπουργού απασχόλησης Γεράσιμου Γιακουμάτου στο Κολωνάκι. Στη διασταύρωση με τους Αγίους Αναργύρους ανοίγω το κασεττοφωνάκι για να μην χάσουμε χρόνο. Απαντήσεις λακωνικές, 10 λέξεις η κάθε πρόταση, κλισέ αγάπης και συμπάθειας για την Ελεονώρα, την «ομάδα», τον «καφέ». Το κλείνω. «Δεν βγαίνει έτσι η δουλειά, Χάρη. Με τι θάρρος να σε ρωτήσω μετά για τα προσωπικά σου και να μην με πετάξεις στην άσφαλτο του Μεταξουργείου;». Γελάει. Ok, πρώτη συνέντευξη του μικρού, θα το πάμε χαλαρά. Το ραδιόφωνο παίζει τη ξένη μουσική που του αρέσει. "Αυτό που με τρομάζει είναι να μην κάνω καμιά βλακεία και να εκθέσω την οικογένεια μου ή το θείο μου. Από τη στιγμή που ξεκινάς να ασχολείσαι με την τηλεόραση ξέρεις ότι θα πρέπει να αντιμετωπίσεις διάφορα πράγματα οπότε ή το κάνεις ή δεν το κάνεις. Με τα διαφημιστικά ήμουνα «το παιδί που κάπου όλοι το ξέρουνε». Κάποιοι έρχονταν και μου έλεγαν «κάπου σε έχω δει» ή σε κοιτάνε περίεργα και έντονα σαν να σε ξέρουν από κάπου".
-Αποκλείεται να σε κοιτούσαν επειδή είσαι πολύ όμορφος;
-Αποκλείεται. Έχω μέτρια εξωτερική εμφάνιση.-Δεν σου κάνουν δηλαδή κομπλιμέντα;
-Στο χώρο που ασχολούμαι λογικό είναι να συμβαίνει μερικές φορές. Κάποια κομπλιμέντα έχω ακούσει και εγώ όπως κι εσύ φαντάζομαι.
-Εγώ όμως δεν είμαι μοντέλο.
-Εξαρτάται από το τι εκπέμπεις, από την προσωπικότητα σου, από την όλη παρουσία σου προς τους ανθρώπους. Δεν μπορώ να μου λένε «είσαι ωραίος»! Δίνω αμέσως στον άλλο να καταλάβει ότι αν η βάση της σχέσης μας ξεκινήσει από αυτό τότε δεν θα έχει κανένα μέλλον.
-Δεν σ έχει κάνει ποτέ μία κοπέλα να αισθανθείς άβολα;
-Μία φορά που δούλευα ως υποδοχή σε κάποιο μαγαζί ήρθε μία κοπέλα και μου πέταξε την ατάκα «τι ώρα τελειώνεις;». Αυτό μόνο. Συνήθως αυτή είναι ατάκα άντρα προς γυναίκα, κι εγώ εκείνη τη στιγμή ήρθα σε πολύ δύσκολη θέση. Δεν θυμάμαι πολλές ιστορίες που να με φέρουν γυναίκες σε δύσκολη θέση.
-Πως διεκδικείς μία γυναίκα;
-Είμαι ντροπαλός και δύσκολα διεκδικώ μία γυναίκα. Πολύ ντροπαλός! Θέλω μεγάλη προπόνηση εκεί πέρα. Πρέπει να με κοιτάει πολύ έντονα μία γυναίκα για να πάω να της μιλήσω. Κολλάω πάρα πολύ να πάω να μιλήσω σε μία κοπέλα. Αν υπάρχει κάποια κοπέλα που της αρέσω ας έρθει να μου μιλήσει γιατί αλλιώς θα είναι πολύ ζόρικα τα πράγματα.
-Έχεις σχέση;
-Τώρα όχι. Τα κριτήρια που βάζω στον άνθρωπο που θέλω να είμαι μαζί του είναι πολύ υψηλά γι αυτό και δύσκολα βρίσκω έναν άνθρωπο για να κάνουμε σχέση. Δεν θέλω να βγαίνω με μία κοπέλα απλά για να βγαίνουμε μαζί, να είναι η ρεζέρβα μου. Δεν θέλω απλά να περνάω την ώρα μου και να πληγώνω ανθρώπους. Πάντως, ναι, έχω ανάγκη να κάνω σχέση.-Άντρες σε φλέρταραν ποτέ;
-Ποτέ. Άλλωστε είναι και ένα πράγμα που δεν με αφορά ούτε με ενδιαφέρει.
-Οι μεγαλύτερες ή οι μικρότερες γυναίκες σου αρέσουν;
-Οι μεγαλύτερες. Δυστυχώς το πρόβλημα μου είναι φαίνομαι πολύ μικρός, κι έτσι αυτές συνήθως δεν με θέλουν.
Απόσπασμα συνέντευξης του στο περιοδικό "Down Town", τον Σεπτέμβριο του 2006, όταν- παράλληλα με την ενσχόλησή του με το πόλο και το modeling-βρισκόταν στον "Πρωινό Καφέ" του ΑΝΤ1 μαζί με την Ελεονώρα Μελέτη.