29.10.16

ΑΓΓΕΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΛΙΕΡΗΣ: ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΥΓΜΑΧΙΑ ΣΤΟ MODELING





Ο 22χρονος πυγμάχος μπορεί πολύ εύκολα να μεταμορφώνεται από έναν αθλητή που μάχεται σκληρά στους αγώνες του, σε ένα sexy αγόρι που φωτογραφίζεται από διάσημους φωτογράφους του εξωτερικού.
Όσο βρισκόταν στα ρίνγκ κάνοντας προπόνηση στην πυγμαχία και προσπαθώντας να ξεπεράσει τα όριά του για τους επόμενους αγώνες που θα διεξαχθούν το Καλοκαίρι στην Αθήνα, ο 22χρονος Άγγελος Κωνσταντιλιέρης αντιμετώπιζε το ταξίδι του στο L.A για να φωτογραφηθεί από τον Μάρκο Ριαλμόντε, ως μία ακόμη δουλειά του στο modeling στην οποία θα έπρεπε να δώσει τον καλύτερο (και πιοsexy) του εαυτό. Μέχρι τότε είχε συνεργαστεί στην Αθήνα με τους περισσότερους έλληνες σχεδιαστές, είχε συμμετάσχει σε πασαρέλες, φωτογραφήθηκε για γαλλικά και ιταλικά περιοδικά μόδας, ενώ συμμετείχε σε αρκετά διαφημιστικά και videoclips ελλήνων τραγουδιστών – το «unloved» της Τάμτα είναι εκείνο που του έκανε μεγαλύτερη εντύπωση, λόγω της οικειότητας που αισθανόταν απ’ την αρχή με τη μουσική της. «Είμαι επαγγελματίας», μου λέει καθισμένος στο café των Ιλισίων, παραγγέλνοντας φρέντο καπουτσίνο σκέτο και δυσανασχετώντας απ’ την ξαφνική ζέστη. «Από τη στιγμή που είχε κανονιστεί να γίνει η συγκεκριμένη δουλειά στην Αμερική, εγώ όφειλα να την κάνω με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Στην πορεία βέβαια, και μένοντας στο L.A για λίγες μέρες, διαπίστωσα πόσο διαφέρει ο τρόπος δουλειάς εκεί, σε σχέση με την Ελλάδα. Στην Αμερική δεν μπορείς να παρεκκλίνεις από το στόχο σου, είσαι στρατευμένος και επικεντρωμένος στη δουλειά. Αυτό μου έλεγαν και τα άλλα μοντέλα που συνάντησα εκεί. Νομίζω, όμως, πως εγώ δεν θα μπορούσα να αντέξω για πολύ καιρό έναν τέτοιο τρόπο ζωής. Τα σαββατοκύριακα μού αρέσει να βγαίνω με τους φίλους μου και να διασκεδάζουμε σε clubs της παραλιακής και του κέντρου ακούγοντας τέκνο. Αυτό, λοιπόν, δεν θα μπορούσα να το κάνω έχοντας κάποιον μάνατζερ που να μου επιβάλλει να κοιμάμαι καθημερινά απ’ τις 11 το βράδυ».

Στην Αμερική ο Άγγελος έκανε και κάποιες διασυνδέσεις που μπορεί να του φανούν χρήσιμες στο μέλλον οι οποίες, όπως μου εξηγεί, αφορούν γενικότερα στον καλλιτεχνικό χώρο. Εξάλλου, δεν θα ήταν η πρώτη φορά που θα δοκίμαζε κάτι διαφορετικό από το χώρο της μόδας, αφού στο παρελθόν είχε παίξει ένα μικρό ρόλο στο σήριαλ «Μάνα X Ουρανού» του Mega, με πρωταγωνιστές τη Μαρία Σολωμού, τον Τάσο Γιαννόπουλο, τη Μαρία Κωνσταντάκη κ.α. «Δεν είμαι βέβαιος αν θα ήθελα να ασχοληθώ με την υποκριτική, γιατί η εμπειρία μου από το συγκεκριμένο σήριαλ δεν ήταν πολύ καλή. Τα γυρίσματα ήταν κουραστικά, τα ωράρια εξοντωτικά και οι αμοιβές ελάχιστες. Ωστόσο, γενικότερα, με ενδιαφέρει και αυτός ο χώρος».
Αυτό, άλλωστε, ήταν κάτι που ανέκαθεν του έλεγαν γνωστοί του όποτε τον συναντούσαν, κολακεύοντάς τον για τον σωματότυπό του και επιμένοντας πως «έχει άστρο». «Η προτεραιότητά μου αυτή τη στιγμή είναι η σχολή μου και ο αθλητισμός», μου επισημαίνει, εξηγώντας μου πως είναι τεταρτοετής φοιτητής στο τμήμα πληροφορικής του Πανεπιστημίου του Πειραιά, «χωρίς αυτό να σημαίνει πως στο μέλλον θα ασχοληθώ και επαγγελματικά μ’ αυτό το κομμάτι». Άλλωστε, όλα στη ζωή του έγιναν τυχαία. Και φυσικά σε ό,τι είχε να κάνει με το modeling. «Λόγω μιας φίλης μου έκανα την πρώτη μου φωτογράφιση που αφορούσε σε γνωστή μάρκα αφρού ξυρίσματος, ο θείος μου που ασχολείται με τη διαφήμιση ξαφνιάστηκε, με έστειλε στο πρακτορείο μου, το VN, και κάπως έτσι ξεκίνησαν όλα».
Αν και έδειχνε ιδιαίτερα ντροπαλός κατά τη διάρκεια της συνάντησής μας, μπαίνοντας λίγο πριν στον προσωπικό του λογαριασμό στο instagram κατάλαβα πως του αρέσει να αυτοσαρκάζεται με μικρά βιντεάκια που ανεβάζει με φίλους του, να κάνει γκριμάτσες και να φωτογραφίζεται γυμνός γελώντας και τσαλακώνοντας την λάγνα εικόνα του sexy αγοριού που ούτως ή άλλως διαθέτει. «Όλο αυτό είναι ένα παιχνίδι για μένα», μου εξηγεί. «Ίσως γι’ αυτό δεν το παίρνω στα σοβαρά όσο θα ‘πρεπε. Δεν προσέχω, για παράδειγμα, ιδιαίτερα την διατροφή μου, αφού παρακολουθώντας κάποιο ματς του Παναθηναϊκού στο σπίτι δεν γίνεται να μην έχω παραγγείλει μία χορταστική πίτσα. Κάποιος που είναι απόλυτα αφοσιωμένος στο modeling δεν θα έκανε ποτέ κάτι τέτοιο. Οι φίλοι μου με τρολάρουν συνέχεια. Μου λένε “πάλι με τη μόδα ασχολείσαι;”, αλλά ξέρω πως τους αρέσει που κάνω τόσο διαφορετικά μεταξύ τους πράγματα».
Η ανταπόκριση πάντως που έχει στα social media τελευταία, τον έχει ξαφνιάσει. Ίσως να τον φέρνει και σε αμηχανία. «Κάποιοι έχουν πλάκα με όσα μου γράφουν δημόσια. Όταν, όμως, είχα ανεβάσει πρόσφατα μία φωτογραφία μου φορώντας μόνο το εσώρουχό μου, με φόντο την Ακρόπολη, πέρα από κάποια κολακευτικά σχόλια που δέχτηκα, ορισμένοι είχαν γίνει λιγάκι προκλητικοί. Με νευριάζουν όλα αυτά και σβήνω οτιδήποτε θεωρώ χυδαίο. Αν κάποιοι το συνεχίζουν, μπορεί να τους μπλοκάρω κιόλας».
Του αρέσει πάντως να τον φλερτάρουν. Ειδικά αν αυτό το κάνει μία γυναίκα «που μου κάνει απ’ την αρχή το κλικ» –κάτι που μπορεί να του συμβεί στο δρόμο, περπατώντας, μέσα στο μετρό, στη σχολή του ή σε κάποιο club. «Πάντα ήμουν σε σχέση, αλλά εδώ και λίγους μήνες είμαι μόνος μου. Μου αρέσει. Απολαμβάνω την ελευθερία μου», μου λέει. Θυμάται πάντως πολλές γυναίκες να τον χαρακτηρίζουν «κούρο» στην παραλία, να ξεκινούν την κουβέντα μαζί του συζητώντας για τα αθλήματα με τα οποία έχει ασχοληθεί κατά καιρούς -ποδόσφαιρο, βόλεϊ, τζούντο κλπ- εκείνος να χαμογελάει και να συνεχίζουν λέγοντας του πόσο sexy είναι τα λακκάκια που κάνει στα μάγουλά του όταν γελάει. «Ποτέ δεν με απασχόλησε αν είμαι ωραίος ή όχι. Γι’ αυτό και σπάνια έρχομαι σε αμηχανία με το φλερτ. Απλά, λόγω γυμναστικής, είχα πάντα καλοσχηματισμένο σώμα και αυτό ίσως κάπως να ξεχώριζε», μου λέει ενημερώνοντας ταυτόχρονα τηλεφωνικά τον προπονητή του στην πυγμαχία πως ίσως δεν μπορέσει να κάνει την βραδινή του προπόνηση, έπειτα από την τρίωρη πρωινή που τον εξάντλησε. «Πολλοί συνομήλικοι μου έχουν ήδη κατασταλάξει στο τι θέλουν να κάνουν στη ζωή τους. Εγώ, όμως, το ψάχνω ακόμη», μου λέει. «Σήμερα μπορεί να με δεις σε κάποιο διαφημιστικό και αύριο να κερδίζω μετάλλιο ως αθλητής. Δεν το αναλύω ιδιαίτερα. Λέω απλά πως κάνω ένα ωραίο “ταξίδι”, κι εύχομαι να με βγάλει κάπου καλά».
Δημοσίευση στην εφημερίδα "Πρώτο Θέμα" (ένθετο "Thema People"), τον Οκτώβριο του 2016. Φωτογραφίες: Ιωάννα Τζετζούμη.