24.2.13

ΘΕΟΧΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ: "Η ΝΕΑ ΜΟΥ ΖΩΗ ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ"





Είναι πολύ χαρούμενος ο Θεοχάρης όταν του δίνεται η ευκαιρία να μιλήσει για τη δουλειά του και όχι για όλα αυτά τα κλασσικά που τον ρωτάμε όλοι οι δημοσιογράφοι-αλλά πλέον αποφεύγει να απαντάει-και που αφορούν στην προσωπική του ζωή, σε «έρωτες» και «χωρισμούς» του. «Στο συγκεκριμένο νέο μου video clip προσπαθήσαμε να παντρέψουμε κλασσικούς χαρακτήρες της Disney, όπως τον Μικυ και τη Μίνι, σε κάτι αλλόκοτο, που το κρατάμε για έκπληξη», λέει ο Θεοχάρης στο «Down Town», λίγες μέρες μετά τα γυρίσματα του νέου του τραγουδιού (απ όπου και οι backstage φωτογραφίες που δημοσιεύουμε) που έχει τίτλο «Ξυπνάς τον άλλο μου εαυτό» σε μουσική Ανδρέα Λάμπρου και στίχους Κωνσταντή Χανιώτη, το οποίο έχει ήδη αρχίσει να μεταδίδεται και από τα ραδιόφωνα της Κύπρου. «Ξυπνούν τον άλλο μου εαυτό ερεθίσματα για τη δουλειά και τη ζωή μου. Μέσα από το τραγούδι, αλλά και το θέατρο, εκφράζομαι» αναφέρει, ενώ θέλει επίσης να σημειώσω πως τα γυρίσματα του νέου του video clip έγιναν στο club «The Apartment Athens» στο Μεταξουργείο με τις σκηνοθετικές οδηγίες του Μιχαήλ Μαυρομούστακου, πως το styling επιμελήθηκε ο Κωνσταντίνος Κουτσομίχος, οι χορογραφίες ήταν του Μανώλη Θεοδωράκη ενώ τα ρούχα του υπογράφει ο Βασίλείος Κωστέτσος. Παράλληλα, ο Θεοχάρης μου μίλησε και για το νέο του-τολμηρό-βήμα αυτή τη στιγμή στη ζωή και στην παραπέρα πορεία του στη δουλειά που αγαπάει, τη μετακόμισή του στο Λονδίνο: «Έχω ξεκινήσει εκεί μια συνεργασία, έχω βρει ήδη μία πολύ καλή ατζέντη για να κάνω μια δουλειά, για την οποία θα μιλήσουμε σε λίγο καιρό και αφού θα έχει κλείσει οριστικά. Οι λόγοι, δηλαδή, που έχω πάει εκεί είναι λόγοι δουλειάς και είμαι πολύ ενθουσιασμένος γι αυτό». Τι τον οδήγησε, όμως, σε μία τέτοια απόφαση; «Θα ξεκινήσω να κάνω κάποιες οντισιόν στο Λονδίνο σαν ηθοποιός, αφού αυτό έχω σπουδάσει. Και θα το κυνηγήσω. Όπως επίσης και το τραγούδι. Γιατί και τα δύο είναι μέρος της τέχνης και εμένα με εκφράζουν πολύ, με κάνουν να αισθάνομαι δημιουργικός», ενώ προσθέτει σε σχέση με τη μετακόμισή του στη βρετανική πρωτεύουσα: «Για να καταλάβεις, ξεκίνησα από Θεσσαλονίκη, όπου βρισκόμουν για τις παραστάσεις του “Chicago”, και έφτασα στο Λονδίνο με το αυτοκίνητο, μαζί με φίλους. Οπότε ναι, μπορείς να πεις ότι έχω εγκατασταθεί πια εκεί. Θα πηγαινοέρχομαι, όμως, Αθήνα-Λονδίνο συνεχώς, όπως καλή ώρα τώρα που βρέθηκα ξανά στην Αθήνα λόγω του video clip μου. Το Λονδίνο είναι μία πόλη στην οποία αισθάνεσαι ότι “γίνονται πράγματα” και πιστεύω πως όταν το κυνηγάς και είσαι διατεθειμένος να ξεκινήσεις από το μηδέν-σε οποιαδήποτε δουλειά-δεν πρέπει να έχεις φόβο για οτιδήποτε. Είμαι θετικός και αισιόδοξος για το μέλλον». 
Δημοσίευση στο "Down Town Κύπρου", τον Φεβρουάριο του 2013. Οι φωτογραφίες είναι του Γιώργου Καλφαμανώλη, αναρτημένες σε διάφορα sites.