6.8.12

ΘΕΟΧΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ: SOOOO SEXY BOY!


Μόλις έχει τελειώσει τη φωτογράφισή του στη σουίτα του Hilton, στον ενδέκατο όροφο, με πανοραμική θέα στην βασιλίσσης Σοφίας, στη Μιχαλακοπούλου και με το μάτι να φτάνει μέχρι την Ακρόπολη και το Λυκαβηττό, βγάζει τη γκρίζα φόρμα που φορούσε για τις ανάγκες των τελευταίων λήψεων («σόρρυ ρε συ που με βλέπεις με το εσώρουχο» μου λέει), κάτι λέμε για το στρατό, αλλάζει φανελάκι, φοράει ένα λευκό αμάνικο, συζητάμε για το νέο του video clip για το τραγούδι του «Το περίμενα» σε σκηνοθεσία Κωνσταντίνου Ρήγου που είχε γυριστεί την προηγούμενη μέρα, και μου λέει πως είναι πολύ cool με αυτό το εντελώς καινούργιο που θα του συμβεί σε λίγες εβδομάδες.
-Νιώθεις έτοιμος, λοιπόν, να υπηρετήσεις τη θητεία σου στο στρατό;
-Ναι, εννοείται! Πανέτοιμος! Είχα αναβολή μέχρι τώρα, λόγω σπουδών, και τώρα ήρθε η στιγμή να κάνω κι εγώ το χρέος μου στην πατρίδα μου, όπως άλλωστε όλοι οι Έλληνες.
-Δεν φοβάσαι το άγνωστο;
-Καθόλου. Άλλωστε, σε ότι αφορά στο σπίτι και στους γονείς, είμαι μόνος μου από τα 15 μου χρόνια και έχω μάθει πια να αντιμετωπίζω το οτιδήποτε.
-Ούτε σκέφτεσαι πώς θα είναι τα «καψόνια»;
-Όλα είναι εμπειρία ζωής και τα περιμένω.
-Δεν είναι, όμως, και λίγο δίκοπο μαχαίρι η δημοσιότητα στη σχέση που θα έχεις με τους άλλους φαντάρους;
-Όχι, δεν νομίζω. Κοίτα, στο στρατό δεν πάω με αρνητικές σκέψεις ή με φόβο. Αν συμβεί κάτι, θα το ξεπεράσω εκείνη τη στιγμή και ίσως περάσει με αυτό τον τρόπο και ανεπαίσθητα.
-Πάντα απέβαλες οτιδήποτε το αρνητικό από το μυαλό σου;
-Όχι, το αντίθετο. Πάντα είχα άγχος στη ζωή μου, σε σημείο που σκέφτομαι ότι μάλλον ίσως να έχω γεννηθεί με αυτό. Στην πορεία, όμως, κατάλαβα ότι όταν κοιτάς μπροστά και είσαι αισιόδοξος, όλα τα πολύ αρνητικά πράγματα- αν δεν φεύγουν- απαλύνονται. Παλιά, ήμουν πολύ πιο εσωστρεφής και σκεφτόμουν τι θα πει ο ένας, τι θα πει ο άλλος και ο παράλλος. Κακώς. Τώρα, με την πάροδο του χρόνου, νιώθω ότι έχω σκληραγωγηθεί και πως ό,τι είναι να βγάλω από μέσα μου θα το βγάλω.
-Λειτουργείς καλύτερα στη δουλειά σου όταν είσαι ερωτευμένος;
-Δεν είμαι απολύτως σίγουρος. Δεν νομίζω να εξαρτάται το ένα από το άλλο. Ίσως, όταν είμαι ερωτευμένος, να είναι το κέφι μου περισσότερο ανεβασμένο. Αν και, όταν βρίσκεσαι στη σκηνή, οτιδήποτε- καλό ή κακό- σου συμβαίνει, το ξεχνάς παρέα με τον κόσμο και την ενέργειά του.
-Σου αρέσει να κάνεις σχέσεις;
-Δεν είμαι βέβαιος αν είμαι σχεσάκιας. Ωστόσο, αυτή την περίοδο, εκείνο που με απασχολεί είναι η δουλειά μου και λιγότερο το αν θα κάνω μία σχέση ή όχι. Αν και, άμα είναι να σου έρθει ο έρωτας, θα σου έρθει εκεί που δεν το περιμένεις.
-Ποτέ δεν είχες σε προτεραιότητα την προσωπική σου ζωή;
-Ο λόγος που γύρισα από τη Νέα Υόρκη όπου βρισκόμουν εκεί για τις σπουδές μου, ήταν μία σχέση. Αν δεν υπήρχε σχέση, μάλλον δεν θα επέστρεφα στην Αθήνα. Τότε, στο μυαλό μου, ήταν το σενάριο ότι αναβάλλω για λίγο τις σπουδές μου, κάνω παράλληλα και τη νομική μου στη Θεσσαλονίκη, ενώ ζω στο φουλ τον έρωτά μου.
-Δεν θες τώρα να επιστρέψεις στο εξωτερικό;
-Όχι. Γιατί έχω ζήσει αρκετά χρόνια στο εξωτερικό και τώρα επιλέγω να μείνω στην Ελλάδα- και ειδικά αυτή την περίοδο, με όλα όσα συμβαίνουν στη χώρα μας.
-Σε τι φάση είσαι τώρα στα προσωπικά σου;
-Η ζωή μου είναι η δουλειά μου και, ό,τι και να συμβαίνει, θα γίνεται γύρω από τη δουλειά.
-Αυτό ακούγεται ξενέρωτο!
-Λες; Ναι, μπορεί να είναι κι έτσι, ρε γαμώτο. Αλλά τώρα, στα 27 μου, έχω το άγχος με τη δουλειά: Να γίνουν τα πράγματα όπως τα θέλω, να πραγματοποιήσω όνειρα και στόχους. Ίσως να μην θέλω να με αποσπά κάτι άλλο.
-Θα συγχωρούσες την απιστία;
-Θα σηκωνόμουν και θα φευγα. Δεν θα υπήρχα δίπλα από αυτό τον άνθρωπο, δεν θα μπορούσα καθόλου, μετά από μία τέτοια πράξη. Παρόλα αυτά, επειδή έζησα συχνά σχέσεις εξ αποστάσεως- μεταξύ Αμερικής, Γερμανίας και Ελλάδας- ποτέ δεν ξέρεις τι πραγματικά συμβαίνει κι έτσι δεν έχω μάθει ποτέ αν εγώ έχω απατηθεί.
-Άρα υπήρξαν και στιγμές που εσύ ήσουν άπιστος.
-Εγκεφαλικά έχω υπάρξει άπιστος. Αλλά, όταν υφίστατο η σχέση, δεν έκανα άλλα πράγματα. Δεν θέλω να ξοδεύω την ενέργεια μου χωρίς να υπάρχει λόγος.
-Δύσκολα κάνεις σχέσεις;
-Πολύ! Άλλωστε, τρεις μεγάλες σχέσεις έχω κάνει στη ζωή μου.
-Πως φαντάζεσαι τον εαυτό σου σε 5 χρόνια;
-Πιο ισορροπημένο!
-Δεν είσαι;
-Το προσπαθώ.  
-Έχεις αγοραφοβία;
-Είχα. Τώρα το βελτιώνω. Ακόμη δεν είμαι πολύ άνετος σε δημόσιους χώρους και επίσης, αυτό που παθαίνω όταν είμαι έξω με κόσμο- αν και αυτό δεν έχει σχέση με αγοραφοβία-, είναι ότι αισθάνομαι πως οι άνθρωποι γύρω μου πρέπει να είναι ευτυχισμένοι και αυτό με αγχώνει.
-Τόσο πολύ ευαίσθητος είσαι;
-Παλιά ήμουν υπερευαίσθητος. Τώρα βελτιώνομαι (γελάει) Από μικρός ένιωθα ότι με άγγιζαν κάποια πράγματα περισσότερο από όσο θα έπρεπε: Βίωνα πολύ έντονα την αγάπη, την απόρριψη, έναν χωρισμό, κάτι που μου έλεγαν κάποιοι και στενοχωρούμουνα και που θεωρούσα ότι εκείνη τη στιγμή θα κατέρρεε όλος μου ο κόσμος.
-Έχεις φανταστεί τον εαυτό σου πατέρα;
-Βέβαια! Από πολύ μικρός, από το πανεπιστήμιο. Μάλιστα νομίζω ότι όταν γίνω πατέρας θα είμαι και ιδιαίτερα αυστηρός.
-Έχεις χτυπήσει ποτέ σου άνθρωπο;
-Στο σχολείο. Ποτέ ξανά. Είμαι κατά της βίας.
-Καπνίζεις;
-Το έκοψα όταν εμφανιζόμουν στο Messaiah, στην Αθήνα. Την πρώτη εβδομάδα το έκοψα μαχαίρι, τη δεύτερη έκανα κάνα δυο τσιγάρα και μετά το σταμάτησα τελείως.
-Και δεν το ξανάρχισες;
-Όχι.
-Πίνεις καθόλου;
-Όχι. Θα έπρεπε να πίνω λίγο κρασί- έστω, το βράδυ, μετά τη δουλειά, για να χαλαρώνω-, αλλά δεν μπορώ. Μου δημιουργεί προβλήματα στο στομάχι.
-Ούτε ναρκωτικά κάνεις;
-Είμαι πολύ κατά όλων αυτών- σε οτιδήποτε γενικά σου δημιουργεί εξάρτηση.
-Δεν έχεις κακές συνήθειες, Θεοχάρη;
-Προσπαθώ να ελαττώσω τα νεύρα μου. Το άγχος μου προκαλεί νευρικότητα, αλλά νομίζω ότι ξεκίνησα να το ελέγχω και πλέον χαλαρώνω πιο εύκολα.
-Τι σε εκνεύριζε στο παρελθόν;
-Ο εαυτός μου. Μπορεί κάποιος να με κοιτούσε στραβά στο δρόμο και να χαλούσε όλη η υπόλοιπη μέρα μου.
-Κλαις συχνά;
-Ναι, πολύ. Με ειδήσεις κλαίω συνήθως. Αλλά δεν το κάνω μπροστά σε άλλους- κλαίω μόνος μου. Δεν μου αρέσει να εκφράζεται αυτό δημόσια, γιατί είναι κάτι πολύ προσωπικό.
-Σεξ σε δημόσιο χώρο, έχεις κάνει ποτέ;
-Όχι! Πως σου ήρθε αυτό;
-Αυθόρμητα…Είναι απαραίτητο το σεξ στη ζωή σου;
-Είναι σημαντικό. Επίσης, στο ζώδιο είμαι σκορπιός (γελάει).
-Σε ποια μεριά του κρεβατιού κοιμάσαι;
-Στο κέντρο. Θέλω να έχω την άνεσή μου.
-Σε εμβρυακή στάση;
-Συνήθως κοιμάμαι ανάσκελα. 
Συνέντευξη στο "Down Town Κύπρου", τον Απρίλιο του 2012. (Οι φωτογραφίες του Θεοχάρη προέρχονται από αναρτήσεις στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook, από διαφημιστικές καμπάνιες, αλλά και από την φωτογράφιση που έκανε με τον Βαγγέλη Κύρρη για το "γυμνό τεύχος του Down Town", οι εισπράξεις του οποίου προορίζονταν για φιλανθρωπικό σκοπό).