24.2.13

ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΕΛΑΚΑΚΗΣ: "ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΡΕΛΑΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΙΛΙΑΚΟΥΣ ΜΟΥ"






Ένας από τους ωραιότερους άντρες στον κόσμο για το 2011-σύμφωνα με τον διεθνή διαγωνισμό Manhunt-, μας συστήνεται. 
-Συνήθως λένε για τα μοντέλα ότι είναι ανεγκέφαλα και «εύκολα» στο sex. Εσύ τι πιστεύεις;
-Συμβαίνει αυτό για κάποιους, αλλά δεν είναι ο κανόνας. Εγώ προσπάθησα πολύ στη ζωή μου και, μέχρι σήμερα, στα 28 μου χρόνια, ό,τι έχω καταφέρει το έκανα με το σπαθί μου. Δούλεψα μέχρι τώρα στη Νέα Υόρκη, στην Αυστραλία, στο Μιλάνο, στην Κωνσταντινούπολη, σε μεγάλες επιδείξεις μόδας και διεθνείς καμπάνιες, και έχω να το λέω ότι η Κρητική μου υπερηφάνεια δεν θα με άφηνε ποτέ να παρασυρθώ σε «εύκολους» δρόμους. Εξάλλου, παράλληλα με το modeling ασχολούμαι με το personal training ενώ διατηρώ και μία μικρή επιχείρηση στα Χανιά, οπότε δεν εξαρτιέμαι από κανέναν και από τίποτα.
-Ποτέ δεν σε προσέγγισαν άτομα προσφέροντας σου χρήματα για να κάνεις sex μαζί τους;
-Από τα λόγια μέχρι την πράξη υπάρχει πολύς δρόμος. Δεν μ αρέσουν εμένα όλα αυτά, δεν είναι του στυλ μου. Για να πάω με μια κοπέλα πρέπει να τη γουστάρω, να την καψουρευτώ, να τη σκέφτομαι συνέχεια και όχι επειδή έχει λεφτά. Κοίτα, εγώ είμαι κλασσικός άντρας. Δεν μπορώ να σκεφτώ, για παράδειγμα, ότι θα μου την πέσει πρώτη μία γυναίκα-θέλω να κάνω πάντα εγώ το πρώτο βήμα.
-Συνήθως με τι τρελαίνονται οι γυναίκες μαζί σου;
-Με τους κοιλιακούς μου καταρχήν. Μετά αποκαλύπτονται όλα τα άλλα.
-Εσύ τι προσέχεις πρώτα σε μία γυναίκα;
-Τον «αέρα» της όταν περπατάει και να μαγειρεύει καλά.
-Ποιο ήταν το μεγαλύτερο διάστημα που έμεινες χωρίς sex;
-Μερικές ώρες...Μου αρέσει πολύ ο έρωτας, το sex, η επαφή των σωμάτων. Αυτό μου δίνει οξυγόνο καθημερινά (γελάει).
-Πάντα ήσουν τόσο χαμογελαστός στη ζωή σου;
-Κοίτα, όταν σου συμβαίνουν δυσάρεστα γεγονότα, μαθαίνεις να εκτιμάς τα πάντα, ακόμη και αυτή την κουβέντα που κάνουμε τώρα. Η στιγμή που μου άλλαξε τη ζωή ήταν όταν πριν από δύο χρόνια που είχα έρθει στην Κύπρο, πηγαίναμε με μία φίλη μου στον Πρωταρά για να διασκεδάσουμε και μας συνέβη ένα πολύ σοβαρό ατύχημα. Κάποια στιγμή, με είχε πάρει ο ύπνος λόγω του ότι το προηγούμενο βράδυ είχαμε ξενυχτήσει και, γυρνώντας στο δίπλα κάθισμα για να δει τι είχα πάθει, έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου και βρεθήκαμε στην αντίθετη λωρίδα, καταλήγοντας τελικά στο νοσοκομείο της Λάρνακας. Από ό,τι μας είπαν οι γιατροί είχαμε άγιο αφού, λόγω της επικινδυνότητας της κατάστασης, θα μπορούσε σήμερα να μην ζούσαμε. 
Δημοσίευση στο "Down Town Κύπρου", τον Φεβρουάριο του 2013.