29.12.12

ΒΙΚΥ ΧΑΤΖΗΒΑΣΙΛΕΙΟΥ: "ΜΕΤΑ ΤΑ 40, ΤΟ SEX ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ"

Η «βασίλισσα της βραδινής ζώνης στην ελληνική τηλεόραση», αφού το «πακέτο» της εκτοξεύει κάθε εβδομάδα την τηλεθέαση σε ποσοστά μεγαλύτερα του 30%, μιλάει για τα «όμορφα μυστικά» της, την οικογένειά της, την τηλεόραση, τις ρυτίδες, την διατροφή της, την fit σιλουέτα της που δεν φθείρεται στο χρόνο.
-Νιώθεις την ίδια αγωνία όταν ξεκινά μία νέα τηλεοπτική σεζόν όπως στο παρελθόν ή πλέον αισθάνεσαι πιο ασφαλής, σε σχέση με τα νούμερα τηλεθέασης και την αποδοχή από τον κόσμο;
-Η αλήθεια είναι ότι αυτή η επαφή, όλα αυτά τα χρόνια, σου δίνει μία ασφάλεια ότι ο κόσμος έχει δηλώσει την πολύ μεγάλη του αγάπη-και αυτό είναι υπέροχο. Αυτό, όμως, δεν σημαίνει ότι σου αφαιρεί την αγωνία του να προσπαθείς για το καλύτερο. Και επίσης, δεν έχεις πια το άγχος τόσο για το αν θα έχει αποδοχή αυτό που θα κάνεις όσο για το αν αυτό που θα κάνεις πρώτα απ όλα αρέσει σ εσένα τον ίδιο, αν θα είναι άρτιο και θετικό. Γι αυτό κι εμείς, στο «πάμε πακέτο», πάντα θέλουμε η εκπομπή μας να έχει μία θετική σήμανση.
-Δεν σε κούρασε τόσα χρόνια αυτή η εκπομπή; Δεν είναι ρουτίνα πια για σένα;
-Πραγματικά είναι περίεργο γιατί, ενώ είμαι άνθρωπος που βαριέται εύκολα γενικά-γι αυτό και κάνω πολλά και διαφορετικά πράγματα στη ζωή μου-, κάποιες σταθερές δεν τις αλλάζω με τίποτα. Μία από αυτές είναι και το «πάμε πακέτο», μία εκπομπή που με κάνει πραγματικά καλύτερο άνθρωπο. Αυτό και μόνο αρκεί για να νιώθω κάθε φορά ανανεωμένη. Όπως είναι και το beach volley μία άλλη σταθερά μου, που δεν βαριέμαι ποτέ.
-Νιώθεις περισσότερο ασφαλής που βρίσκεσαι στον Alpha, σε σχέση με τον ΑΝΤ1 ή το Mega Ελλάδας με τα γνωστά οικονομικά προβλήματα-στις περισσότερες από τις εταιρείες παραγωγής- πληρωμών των συνεργατών τους;
-Να σου πω την αλήθεια, θα ένιωθα ακόμη περισσότερο ασφαλής αν είχε παραμείνει ο Alpha στον Όμιλο RTL. Γιατί, όπως καταλαβαίνεις, άλλο είναι να ανήκει ο Alpha σε έναν εύρωστο τηλεοπτικό πανευρωπαϊκό Όμιλο και άλλο να είναι ένα εθνικό κανάλι που προσπαθεί να βρει τις ισορροπίες του μέσα σε αυτό το γενικότερο κλυδωνισμό με σήματα κινδύνου ναυαγίου, που συμβαίνει στην Ελλάδα. Είναι λογικό να αισθανόμασταν πιο ασφαλείς. Κι είναι χαζό και παράλογο αν οποιοσδήποτε πει το αντίθετο-δεν έχει λογική. Έχει ίσως μόνο σκοπιμότητα. Δεν υπάρχει Έλληνας, από τον τελευταίο εργάτη μέχρι τον μεγαλύτερο επιχειρηματία, που να μην αντιμετωπίζει αυτή την εποχή προβλήματα στην Ελλάδα. Τώρα τι θα γίνει; Δεν ξέρω!
-Νιώθεις φόβο;
-Ναι, στο μέτρο που νιώθουν όλοι οι Έλληνες.
-Έχεις υπάρξει από τις ακριβοπληρωμένες της ελληνικής τηλεόρασης;
-Όλα είναι σχετικά-τι θεωρεί κανείς «ακριβοπληρωμένο» και τι όχι. Αλλά έχω υποστεί κι εγώ μείωση, όπως όλοι.
-Ωστόσο, υποθέτω πως τα χρήματα που παίρνεις από τον Aplha Ελλάδος ξεπερνούν τις 3 χιλιάδες ευρώ, κάτι που σίγουρα δεν αποτελεί τον μισθό του μέσου Έλληνα σήμερα. Έτσι δεν είναι;
-Πότε οι μισθοί στην τηλεόραση ήταν ο μισθός του μέσου Έλληνα; Αυτό δεν ίσχυε ποτέ. Κοίτα, γενικότερα, τα ταλέντα πληρώνονται περισσότερο από τις ουσιαστικές αξίες. Δηλαδή, εγώ έχω δύο πτυχία και ένα μεταπτυχιακό. Δεν πληρώνομαι όμως γι αυτά, για τα οποία προσπάθησα τόσο πολύ στη ζωή μου. Τα πτυχία μου ήταν με άριστα. Κοπίασα, έδωσα χρόνο απ τη ζωή μου, στερήθηκα, λόγω διαβάσματος δεν έβγαινα έξω, κουράστηκα, αλλά δεν πληρώθηκα ποτέ γι αυτά. Έτυχε να πληρωθώ γι αυτό το «επικοινωνιακό», όπως το ονομάζουν κάποιοι, ταλέντο που λένε πως διαθέτουμε όλοι οι άνθρωποι της τηλεόρασης. Και αυτό ισχύει για όλους τους ανθρώπους που δουλεύουν σ αυτήν.
-Αυτό δεν είναι άδικο;
-Πολύ! Και γι αυτό, άλλωστε, το συγκρίνω με τον ίδιο μου τον εαυτό. Όπως είναι και άδικο κάποιος να έχει κάνει καριέρα πανεπιστημιακή, να παίρνει ένα μισθό μετριότατο και ο άλλος να έχει μία ωραία φωνή και να παίρνει, σε μία μόνο βραδιά, δύο μηνιάτικα του καθηγητή-τουλάχιστον. Αυτό, όμως, συμβαίνει παντού: Τα ταλέντα πληρώνονται περισσότερο από τη γνώση.
-Αντιμετωπίζεις κι εσύ οικονομικά θέματα στην οικογένειά σου;
-Υπάρχει οικογένεια που να μην έχει οικονομικά θέματα αυτή την περίοδο; Τίποτα δεν είναι όπως πριν. Αλλά, είμαι φύση αισιόδοξος άνθρωπος και έχω ένα καλό ένστικτο ότι η Ελλάδα θα βγει πιο δυνατή απ αυτό που συμβαίνει.
-Έχεις σκεφτεί πότε θα ήταν η ιδανική χρονική περίοδος για σένα, ώστε να σταματήσεις να κάνεις πράγματα στην τηλεόραση και να ασχοληθείς με κάτι άλλο;
-Όχι. Δεν το χω σκεφτεί. Πιστεύω πως θα έρθει από μόνο του. Ούτε έχω σκεφτεί τι άλλο θα ήταν αυτό που θα μπορούσα να κάνω μετά. Να σου πω κάτι; Δεν βλέπω το λόγο γιατί να μην είμαστε ευχαριστημένοι με αυτό που έχουμε στην παρούσα στιγμή, να μην διεκδικούμε να είμαστε όσο το δυνατόν καλύτεροι σε σχέση με αυτό που κάνουμε τώρα και να πρέπει να μεμψιμοιρούμε. Δεν είμαι άνθρωπος που δεν σέβεται τη στιγμή του και δεν τη χαίρεται. Είμαι άνθρωπος που ζει το παρόν με όλα του τα κύτταρα και όταν θα αντιμετωπίσω το πρόβλημα, όταν αυτό έρθει, τότε θα προσπαθήσω να βρω μία λύση. Αλλά, γιατί να πρέπει να αγχωθώ τώρα να βρω μία λύση για κάτι που δεν έχει προκύψει καν;
-Γενικότερα πάντως, φαίνεσαι από τους ανθρώπους που δεν αντιμετώπισαν ιδιαίτερα προβλήματα στη ζωή τους.
-Αυτό το λες εσύ! Βεβαίως και έχω αντιμετωπίσει: Και έχω μείνει πολύ καιρό χωρίς δουλειά, και έχω χτυπήσει πόρτες και δεν άνοιγε καμία, και προβλήματα υγείας έχω αντιμετωπίσει-πολύ σοβαρά-στην οικογένειά μου, και απώλειες. Όπως όλοι.
-Συνήθως πως αντιμετωπίζεις τα προβλήματα που έρχονται;
-Όταν είναι υγείας, διαλύομαι. Ιδιαίτερα όταν αφορούν σε αγαπημένα μου πρόσωπα. Σε μένα έχουν συμβεί πάρα πολλά θέματα υγείας, αλλά είμαι δυνατή και τα χειρίζομαι.
-Από όλα τα μυστικά ομορφιάς που προτείνεις κατά καιρούς-και μέσα από το www.omorfamystika.gr, το προσωπικό σου site- ποιο είναι κατά τη γνώμη σου το σημαντικότερο;
-Η θετική σκέψη. Πιστεύω ότι δεν μπορεί να υπάρξει όμορφος άνθρωπος εξωτερικά, αν δεν έχει μέσα του ομορφιά. Επίσης, ένας άνθρωπος με ηρεμία, ισορροπία, ειλικρινή ματιά είναι ένας όμορφος άνθρωπος-γιατί όλα αυτά, πηγάζουν από μέσα. Προσωπικά, δεν έχω δει όμορφους ανθρώπους που να είναι ημίτρελοι! Όπως έχω δει ανθρώπους οι οποίοι να είναι υγιέστατοι σωματικά και ψυχικά αλλά να μην έχουν τα τέλεια χαρακτηριστικά και, παρόλα αυτά, να εκπέμπουν ομορφιά. Γιατί δεν μπορεί να υπάρξει ομορφιά χωρίς σωματική και ψυχική υγεία. Είναι αδύνατον!
-Σε πρακτικό επίπεδο, τι κάνεις για τον εαυτό σου; Γυμνάζεσαι καθημερινά, για παράδειγμα;
-Δεν κάνω γυμναστική, beach volley κάνω. Σου εξομολογούμαι ότι στη ζωή μου δεν έχω σηκώσει ποτέ ούτε ένα κιλό βαράκια! Γενικώς, με ψυχαναγκάζει λίγο το γυμναστήριο. Όποτε έχω πάει, δεν το κανα επειδή μ αρέσει το γυμναστήριο, αλλά γιατί «πρέπει». Ενώ παίζω beach volley γιατί μ αρέσει! Είναι τεράστια η διαφορά! Για μένα η καλύτερη άσκηση είναι η αταξική- αυτή που μπορούν να κάνουν όλοι-, το περπάτημα. Που δεν είναι ούτε ακριβό, ούτε απευθύνεται σε συγκεκριμένες κατηγορίες, φύλο ή ηλικία. Είναι η καλύτερη άσκηση! Είκοσι λεπτά περπάτημα τη μέρα κάνουν θαύματα.
-Στη διατροφή σου υπάρχει κάτι που προσέχεις ιδιαίτερα;
-Δεν παίρνω, ούτε έχω μέσα στο ψυγείο μου, αναψυκτικά. Επίσης, δεν έχω στο σπίτι λευκό υδατάνθρακα-π.χ άσπρο ψωμί ή άσπρο ρύζι-, όλα είναι ολικής αλέσεως και ψαγμένα, κατά το δυνατόν βιολογικά. Προσπαθώ οι υδατάνθρακες που παίρνουμε να είναι σύνθετοι, γιατί και κάνουν πολύ καλό στο πεπτικό σύστημα λόγω των ινών που περιέχουν, άρα προλαβαίνεις τον κίνδυνο του παχέος εντέρου, και απελευθερώνουν την ενέργεια για μεγάλο χρονικό διάστημα. Ενώ το να φας ένα γλυκό με λευκό αλεύρι και ζάχαρη θα σου δώσει μεν ενέργεια για λίγη ώρα, αλλά μετά θα πέσεις πάλι απότομα. Κι όπως καταλαβαίνεις, εγώ είμαι πάντα μέσα στην ενέργεια! (γελάει). Παρόλα αυτά, δεν πίνω καφέ. Θα πιω καφέ μόνο όταν είμαι στις διακοπές μου και χαλαρή-ίσως να μην μπορώ να ετοιμάσω κακάο εκεί όπου βρίσκομαι. Γενικά, θέλω να ξέρεις, ότι δεν στερούμαι. Γιατί πιστεύω ότι η απόλυτη στέρηση έχει αρνητικά αποτελέσματα.
-Το sex είναι ένα από τα «όμορφα μυστικά» για μία γυναίκα;
-Εννοείται, όπως και για έναν άντρα.
-Πως αλλάζει το sex σε μία γυναίκα, μετά την ηλικία των 40 στην οποία βρίσκεσαι εσύ σήμερα;
-Μετά τα 40 ξέρεις περισσότερο πως λειτουργεί το σώμα σου, έχεις μεγαλύτερη αυτογνωσία, γνωρίζεις τι θέλεις και ξέρεις και πώς να το ζητήσεις.
-Άρα είναι και καλύτερο;
-Σίγουρα! Πιστεύω ότι για τις γυναίκες το sex είναι καλύτερο μετά τα 40- σε αντίθεση με τους άντρες. Βέβαια, αν κρίνω από τον άντρα μου, δεν έχει καμία απολύτως αλλαγή (γελάει). Λένε, όμως, ότι αλλιώς λειτουργεί ο άντρας στα 30 του και αλλιώς στα 40 του. Είναι σχετικά αυτά.
-Έχεις καθόλου ανασφάλειες σε σχέση με την εμφάνισή σου;
-Καμία! Αρέσω στον άντρα μου- και αυτό μου αρκεί. Γιατί να πρέπει να αρέσω στο πανελλήνιο; Δεν έχω τέτοιες αγωνίες. Άλλωστε, δεν πιστεύω ότι έχω κάνει βήματα στη ζωή μου επειδή είμαι «συμπαθητική» ή «όμορφη». Έχω κάνει βήματα γιατί ίσως έχω μία ισορροπημένη προσωπικότητα. 
-Κοιτώντας το πρόσωπό σου στον καθρέφτη, όταν δεις μία ρυτίδα δεν θα σκεφτείς ότι ήρθε η στιγμή για να κάνεις την πρώτη σου πλαστική επέμβαση;
-Μα τι λες τώρα; Ούτε για 30 ρυτίδες δεν θα έμπαινα σε αυτή τη διαδικασία! Έχω ρυτίδες. Ε, και;
-Τι διαφορές βρίσκεις στον εαυτό σου στην ηλικία των 42 που βρίσκεσαι σήμερα, σε σχέση με αυτή των 22;
-Αν σου πω ότι σήμερα περνάω καλύτερα; Είμαι πιο ήρεμος άνθρωπος. Ενώ τότε δεν ήξερα το στίγμα μου. Και πιστεύω πως το στίγμα σου το βρίσκεις και το μαθαίνεις μετά τα 35. Νομίζω ότι διανύω μία πολύ ωραία φάση στη ζωή μου-και τα παιδιά μου έχουν αυτονομηθεί και νιώθω πολύ χαλαρή πια, πιο ήρεμη, δεν έχω αυτά τα άγχη της μικρομαμάς που είχα ίσως στις μικρότερες ηλικίες των γιων μου. Από την άλλη, όταν έχεις σημειώσει και κάποια επιτυχία στη δουλειά σου, αυτό είναι μεγάλη επιβεβαίωση. Λειτουργείς με άλλον αέρα σιγουριάς και αυτογνωσίας. Και αυτό είναι μεγάλη κατάκτηση για έναν άνθρωπο.  
-Πέρασες την κρίση ηλικίας των 40;
-Μπα, όχι. Εδώ πέρα παίζω beach volley και οι αντίπαλές μου, οι οποίες είναι 18 και 20 χρόνων, πέφτουν κάτω κι εγώ συνεχίζω (γελάει). Τι μου λες; Καμία κρίση ηλικίας!
-Ο άντρας σου συνεχίζει να σε φλερτάρει, όπως συνέβαινε τον πρώτο καιρό της σχέσης σας;
-Πολύ! Με κάνει και νιώθω πολύ ευτυχισμένη γιατί με κάνει να αισθάνομαι συνεχώς ποθητή. Και αυτό είναι ένα ακόμη από τα «όμορφα μυστικά».
-Συζητάς με τους γιους σου τα προσωπικά τους;
-Τα πάντα! Μέχρι απίστευτες λεπτομέρειες. Επειδή έχω μάθει με τα παιδιά μου να λέμε τα πάντα, αρχίζουν να μου λένε και πράγματα που ίσως δεν θα έπρεπε να μου πουν (γελάει). Αλλά, αφού νιώθουν αυτά άνετα…
-Δεν είναι επικίνδυνο η μητέρα να μετατρέπεται σε φίλη;
-Όχι. Είναι επικίνδυνο η μαμά να μετατρέπεται μόνο σε φίλη. Είμαι φίλη όταν πρέπει και μαμά όταν πρέπει-υπάρχει ισορροπία. Και εγώ και τα «όχι» μου θα πω και τιμωρία θα επιβάλω, αλλά θα είμαι και φίλη όταν θα θελήσουν να μου εξομολογηθούν τα μύχια μυστικά τους.
-Με τις κοπέλες τους είσαι επιφυλακτική;
-Καθόλου! Να είμαι επιφυλακτική με τα κοριτσάκια; Ας περάσουν καλά τα παιδιά (γελάει)!
-Τι είδους πεθερά πιστεύεις πως θα είσαι;
-Θα ήθελα πολύ να είμαι cool. Δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω. Εύχομαι! Μέχρι στιγμής πάντως εγώ είμαι πιο άνετη με τα κορίτσια των αγοριών μας, παρά ο άντρας μου.
Δημοσίευση στο "Omikron" Κύπρου, το Σεπτέμβριο του 2012. Το προσωπικό site της Βίκυς στο internet, με καθημερινές συμβουλές ομορφιάς, διατροφής και υγείας είναι το www.omorfamystika.gr. Η επιμέλεια της φωτογράφισης για το "Omikron" έγινε από τον Στέφανο Μάλαμα.