5.9.09

ΣΩΤΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΠΡΟΥΣΤ.

1.Η απόλυτη ευτυχία, για σας, ποια είναι;
Υπαίθρια συναυλία του Van Morrison με πανσέληνο. Ή του Leonard Cohen... Κάτι που να συνδυάζει νύχτα, μουσική, ένα διθέσιο αυτοκίνητο, έναν ανοιχτό δρόμο...
2. Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Κοιμάμαι τον ύπνο των δικαίων. Κάποτε πρέπει να ξυπνήσω. Αλλιώς θα πέσω σε κώμα.
3. Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
Ι laugh to death, όπως θα λέγαμε. Καμιά φορά νομίζω, πράγματι, ότι θα πεθάνω από τα γέλια. Χθες το βράδυ, μού είπαν ένα ανέκδοτο το οποίο θυμάμαι τώρα και γελάω μόνη μου.
4 .Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας ποιο είναι;
Είμαι άνθρωπος που επιζεί against all odds. Είμαι πολύ δυναμική, έχω περίσσεια ενέργειας. Επίσης είμαι εργατική, «φιλόπονη»...turbo…
5. Το βασικό ελάττωμά σας;
Όταν θυμώνω μαζεύουμε μπάζα...Θυμώνω μάλλον σπάνια (δείχνω υπομονή!) αλλά όταν θυμώνω γίνομαι τρομακτική. Έτσι, χάνω το δίκιο μου και δημιουργώ εχθρούς. Επίσης, είμαι θρασυτάτη...έτσι ήμουν από μικρή...
6. Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Σε όλα τα λάθη δείχνω επιείκεια. Δεν είμαι δικαστής...
7. Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Με καμιά. Ταυτίζομαι με λογοτεχνικούς ήρωες: με τον Oliver Twist, τον David Copperfield, τον Tom Sawyer, τον Ηuck Finn…Με παιδιά που δεν τα βοήθησε ποτέ κανείς.
8. Ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα;
Οι φτωχοί άνθρωποι που δεν βαρυγκωμούν.
9. Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Oνειρεύομαι πάντα παραλίες σε ωκεανούς.
11. Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;
Το να επιζητεί και να εκτιμά αυτά που επιζητούν και εκτιμούν οι γυναίκες. Το χιούμορ...η ψυχραιμία...το να τα καταφέρνει με τα κατσαβίδια...Δεν μ’ αρέσουν οι καλοπερασάκηδες, οι τσιγκούνηδες και οι γκρινιάρηδες.12. ... και σε μια γυναίκα;
Το να επιζητεί και να εκτιμά αυτά που επιζητούν και εκτιμούν οι άνδρες. Και πάλι το χιούμορ...η ψυχραιμία...το να τα καταφέρνει με τα κατσαβίδια...Δεν μ’ αρέσουν οι κακομαθημένες δεσποινίδες, όσες περιμένουν να τους ανοίξουν την πόρτα του αυτοκινήτου για να βγουν, και στη συνέχεια να τους πληρώσουν τα ποτά. Όσο για τη γκρίνια, η γυναικεία γκρίνια μού φαίνεται πιο δικαιολογημένη από την ανδρική. Οι άνδρες κάνουν τις γυναίκες υστερικές.
13. Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
Ο Paul McCartney, ο John Lennon, o Willie Dixon, o Elmore James…ο Μίκης Θεοδωράκης...(Τον λατρεύω ως συνθέτη, πιστεύω ότι πρέπει να τον ανακαλύψουμε ξανά).
14. Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;
To “Rocky Raccoon” των Beatles, το “Innocent When You Dream” του Tom Waits, το «Όταν σημάνει η ώρα» του Άκη Πάνου...
15. Η ταινία που σας σημάδεψε;
To «Τραγουδώντας στη βροχή» του Gene Kelly: τα μιούζικαλ της παιδικής μου ηλικίας...Οι χαζές ταινίες με τον Elvis Presley…O Εlvis ήταν ο πρώτος μου έρωτας. (Ορίστε, προβαίνω σε προσωπικές αποκαλύψεις...)
15. Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
To «Ένα δέντρο μεγαλώνει στο Μπρούκλιν» όταν ήμουν παιδί∙ ο «Φύλακας στη σίκαλη» όταν ήμουν έφηβη. Αργότερα ανακάλυψα την κεντροευρωπαϊκή λογοτεχνία και όλα άλλαξαν...
17. Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
Ο Βελάσκεθ. Ο Καντίνσκι.
18. Το αγαπημένο σας χρώμα;
Το κόκκινο.
19. Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Το ότι έχω παραμείνει ζωντανή και υγιής.
20. Το αγαπημένο σας ποτό;
Παγωμένη μαργαρίτα-φράουλα... Μοχίτο με πολλά φύλλα δυόσμου τα οποία μασάω σαν πρόβατο...
21. Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Μετανιώνω σχεδόν για όλα όσα έχω κάνει, καθώς και για όσα δεν έχω κάνει. Ό,τι κάνουμε μού φαίνεται λάθος. Ακόμα κι όταν κάνουμε το αντίθετο του λάθους, κάνουμε λάθος.22. Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ’ όλα;
Την υποκρισία. Επίσης, έχω δυσανεξία στη βλακεία, στην κουτοπονηριά, στον φθόνο, στη μικροψυχία, στην τσιγκουνιά. Επίσης, απεχθάνομαι τις τσιμεντουπόλεις, τα σκυλάδικα, την τηλεόραση...τα κομπολόγια...τα σουβλάκια...τα μουστάκια...
23. Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Βγαίνω και χαζολογάω με τους φίλους μου, πίνω διάφορα ποτά, καπνίζω πουράκια με έξαλλους ρυθμούς, γελάω μέχρι τελικής πτώσεως. Επίσης, ασχολούμαι με την κηπουρική: όταν αποτύχω σε όλα θα γίνω κηπουρός.
24. Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Οι αρρώστιες που μας κάνουν δυστυχισμένους.
25. Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
Όταν πιέζομαι πολύ, λέω ψέματα για να γλιτώσω.
26. Ποιο είναι το μότο σας;
Τίποτα δεν αξίζει τόσο ώστε να το νοσταλγείς. Οι καλύτερες μέρες είναι μπροστά μας. Κανείς δεν φταίει για τη δυστυχία μας, εμείς φταίμε για τη δυστυχία μας. Δεν πρέπει να εμπιστευόμαστε τους ανθρώπους που όταν τους ρωτάς τι κάνουν απαντούν «Αγωνίζομαι!» ή «Τρέχω!» ή «Ας τα λέμε καλά!».27. Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Όταν ήμουν νεότερη πίστευα ότι θα σκοτωθώ σε αυτοκινητικό δυστύχημα (υπήρχε λόγος που το πίστευα). Τώρα (που οδηγώ με σύνεση) σκέφτομαι ότι θα ήταν ωραία να πεθάνω σε προχωρημένη ηλικία χωρίς να χάσω τις πνευματικές μου δυνάμεις. Ωστόσο, στην πραγματικότητα, νομίζω ότι θα αυτοκτονήσω. Με χημικό τρόπο. Θα καταπιώ διάφορα σε μνημειακές ποσότητες και γεια σας.
28. Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
Δεν υπάρχει θεός, άρα δεν υπάρχει πιθανότητα να τον συναντήσω.
29. Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
I work hard and play hard.30. Τι σας λείπει περισσότερο;
Είχα σοβαρές απώλειες στη ζωή. Όπως οι περισσότεροι άνθρωποι.
Δημοσίευση στον Ελεύθερο Τύπο της Κυριακής, ένθετο "ET Weekly", τον Φεβρουάριο του 2009.