27.10.11

ΒΙΚΥ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ: "ΔΕΝ ΑΦΗΝΩ ΠΟΤΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΝΑ ΜΑΥΡΙΣΟΥΝ"


-Τι σε κάνει να φτάνεις στα όρια νευρικής κρίσης;
-Στην συγκεκριμένη παράσταση ο έρωτας, ένας έρωτας- τρομοκράτης που εγώ, όμως, δεν το ξέρω. Είναι τρομερό να συναντάς έναν άνθρωπο και, χωρίς να τον γνωρίζεις, να είναι σαν να ξέρεις τα πάντα γι αυτόν, να είναι ένας δικός σου άνθρωπος. Έτσι ξεκινάει και το έργο.
-Σου χει τύχει να συναντήσεις έναν άνθρωπο, να πιστεύεις ότι ξέρεις τα πάντα για εκείνον και στο τέλος να τον ερωτεύεσαι;
-Μου χει συμβεί να νιώσω ότι αυτός ο άνθρωπος είναι κάτι ξεχωριστό. Έτσι κι αλλιώς, όμως, συνήθως ο έρωτας μας εκπλήσσει, μας ανανεώνει, είναι κινητήριος δύναμη, είναι ζωή.
-Στη ζωή σου έχεις τόσο χιούμορ όσο δείχνεις και στη δουλειά σου;
-Νομίζω, ναι. Δεν αφήνω ποτέ τα πράγματα να «μαυρίσουν». Άλλωστε, πρέπει να είσαι αισιόδοξος για να μπορείς να μεταδόσεις και την αισιοδοξία. Η ζωή, έτσι κι αλλιώς, είναι μια δοκιμασία- όλοι μας έχουμε περάσει και καλά και δύσκολα. Αν στα δύσκολα υποταχθούμε και αφήσουμε να μας πάρει από κάτω, τότε δεν θα μας ξανάρθει το καλό. Εγώ τις δυσκολίες τις αντιμετωπίζω με μία αισιοδοξία που λέει ότι «δεν μπορεί, ρόδα είναι θα γυρίσει». Και γυρίζει. Και, όσο πιο ψύχραιμα αντιμετώπιζα τις δυσκολίες που κατά καιρούς μου συνέβαιναν, τόσο πιο ωραία μου πήγαν μετά τα πράγματα. Σαν να ανταμείφθηκα για την πίστη μου και την υπομονή μου.
-Πως αντιμετωπίζεις την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στην τηλεόραση;
-Με στενοχωρεί το γεγονός ότι δεν γίνονται πολλά πράγματα. Από την άλλη, το συμμερίζομαι γιατί έτσι κι αλλιώς περνάμε από τους πιο δύσκολους καιρούς που έχει περάσει η χώρα μας. Όλα αυτά είναι ένα ντόμινο. Ελπίζω ότι θα έρθει εκείνη η στιγμή που θα αλλάξει αυτή η συνθήκη. Πιστεύω ότι σε δυο τρία χρόνια θα είναι πολύ καλύτερα τα πράγματα. Μέχρι τότε, υπομονή.
-Έκανες καλή διαχείριση των οικονομικών σου μέχρι τώρα;
-Παρόλο που έχω πολύ κακή σχέση με το χρήμα- είμαι ένα πολύ σπάταλο άτομο-, ζούσα πάντα με λίγα και, δόξα τω Θεώ, πιστεύω ότι θα αντέξω λίγο καιρό αν μου συμβεί κάποια αναποδιά. Δεν θα χω θέμα «θα πεινάσω».
-Που ξοδεύεις συνήθως τα χρήματα σου;
-Σε ταξίδια, σε δώρα- κυρίως στους άλλους. Αυτό μου δίνει μεγάλη χαρά!
Δημοσίευση στο περιοδικό People, τον Οκτώβριο του 2011.