4.9.12

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΛΑΓΙΟΠΟΥΛΟΣ: "ΣΤΗΝ ΑΠΙΣΤΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΝΟΝΕΣ"

Είναι σε πανικό: Εκκρεμότητες με την Εφορία, τρεχάματα με κάποια φωτογράφηση στην οποία έπρεπε να πάει λόγω του modeling, επιστροφή στο studio γιατί υπήρξε κάποιο πρόβλημα με τις λήψεις, δύο ώρες μετά στο γυμναστήριο. Το τηλέφωνό του χτυπάει σαν δαιμονισμένο. «Δεν θα το απαντήσεις;», του λέω. «Αν αρχίσω να μιλάω δεν θα σταματήσω ποτέ. Πάμε να κάνουμε την κουβέντα μας και θα τους πάρω όλους όταν τελειώσουμε».
-Η εκπομπή σου στο MTV είναι η αρχή για να κάνεις κάτι δικό σου στην τηλεόραση;
-Είναι 20 λεπτά συνεχόμενης εκπομπής, χωρίς διαφημίσεις, στηρίζεται στο μόττο «πάρε ανάσα και το χεις», και πραγματεύεται προκλήσεις στη ζωή μας μέσα και από συνεντεύξεις που κάνω σε ανθρώπους που έχουν ενδιαφέρον- μέχρι τώρα μίλησα με τον Στάνκογλου, τους Vegas, τη Demy, τη Τζώρτζια, τη Φαφούτη και άλλους.
-Ποια είναι η δική σου μεγάλη προσωπική πρόκληση που κλήθηκες μέχρι τώρα να αντιμετωπίσεις;
-Είμαι άνθρωπος των προκλήσεων και μου αρέσει να βάζω την πρόκληση μέσα στην καθημερινότητά μου. Αλλιώς, θα αισθανθώ ότι η ζωή μου ρουτινιάζει. Δεν θα μπορούσα, για παράδειγμα, να ξυπνάω το πρωί και να μην έχω τι να κάνω ή να ασχολούμαι καθημερινά με τα ίδια πράγματα. Πιστεύω ότι οφείλουμε να κρατάμε απασχολημένο τον εαυτό μας συνεχώς, διότι σε αυτή τη ζωή έχουμε έρθει για να κάνουμε πολλά και διαφορετικά πράγματα. Αυτό μπορεί να αφορά ακόμη και στα πιο απλά: Είτε στο να ξεκινήσεις γυμναστήριο, είτε στο να μετακομίσεις, είτε στο να δημιουργήσεις νέες φιλίες, είτε ακόμη και στο να κάνεις μία καινούργια σχέση- στο οτιδήποτε. Δεν έχει νόημα να είσαι συνεχώς σε μία ευθεία, ακόμη και αν βρίσκεσαι στην κορυφή. Μην σου πω ότι χρειάζεται και να πέσεις, ώστε να μπορέσεις να απολαύσεις μετά την άνοδό σου.
-Έχεις πέσει πολλές φορές;
-Όχι σε μεγάλο βαθμό. Γενικά, φροντίζω να κρατάω τα πράγματα under control και να έχω επίσης backup plans. Σε προσωπικό, όμως, επίπεδο, αυτό είναι αναπόφευκτο.
-Σε έχουν απορρίψει πολλές φορές συναισθηματικά και ερωτικά;
-Όχι, δεν το χω βιώσει αυτό για να σου πω την αλήθεια.
-Λόγω εξωτερικής εμφάνισης;
-Θέλω να πιστεύω πως όχι.
-Μήπως πας εκ του ασφαλούς όταν φλερτάρεις;
-Καμία σχέση. Δεν μου αρέσει καθόλου μία safe κατάσταση, το βαριέμαι πάρα πολύ αυτό. Ίσως και γι’ αυτό το λόγο είμαι τόσο «άρρωστος» με τα extreme sports. Όπως δεν μπορώ να αφήσω να ρουτινιάσει η καθημερινότητά μου, η δουλειά μου και οτιδήποτε με το οποίο καταπιάνομαι, έτσι δεν μπορώ να αφήσω να ρουτινιάσει και η σχέση μου.
-Η ρουτίνα είναι και ο κύριος λόγος για να χωρίσεις;
-Τεράστιος λόγος. Και η ρουτίνα δημιουργείται και από τους δύο- δεν είναι μονόπλευρη. Μπορεί, όμως, να έρθει και αναγκαστικά- λόγω δουλειάς, λόγω ωραρίων, λόγω του οποιουδήποτε εξωτερικού παράγοντα.
-Η μεγαλύτερη σου σχέση πόσο κράτησε;
-Πεντέμιση χρόνια.
-Πότε κατάλαβες πρώτη φορά ότι είσαι ωραίος;
-Κοίτα, πολλοί με έχουν ρωτήσει αν με έχει βοηθήσει σε αυτό το κομμάτι η τηλεόραση και αν απέκτησα περισσότερες επιτυχίες, λόγω των τηλεοπτικών εμφανίσεών μου. Για να είμαι ειλικρινής, ποτέ δεν θυμάμαι να είχα θέμα με την εξωτερική μου εμφάνιση, γιατί την αποδοχή την είχα. Οι λόγοι σ αυτό το θέμα είναι υποκειμενικοί. Ωστόσο, από μικρός ήμουν μία μικρογραφία του τι είμαι τώρα: Αθλητικός, παιδί του γυμναστηρίου. Ποτέ πάντως δεν σκέφτηκα ότι κάνω το γυμναστήριό μου και αθλούμαι για να αρέσω ή για να ρίξω μία γκόμενα. Ακόμη και τώρα, είμαι τόσο «άρρωστος» με τον αθλητισμό, που μπορεί να πάω από την Αθήνα στα Καλάβρυτα, δυόμιση ώρες δρόμο, για να κάνω snowboard και να γυρίσω αυθημερόν.
-Ουάου! Πολύ ενεργητικός!
-Ναι, έχω υπάρξει πολύ ενεργητικός σ αυτά τα θέματα αν σκεφτείς ότι ήδη από τα 19 μου χρόνια είχα ξεκινήσει να δουλεύω βράδυ, παρόλο που ο πατέρας μου μού έλεγε «δεν θέλω να δουλέψεις νύχτα, θέλω να πας στο πανεπιστήμιό σου και ό,τι λεφτά χρειάζεσαι θα στα δίνω εγώ». Η απάντησή μου ήταν ότι «εγώ δεν το κάνω για τα λεφτά, το κάνω επειδή μου αρέσει». Γιατί, όταν είσαι 19 χρόνων και δουλεύεις σε ένα bar είναι «δώρο», είναι κάτι που ούτως ή άλλως θα έκανες για τη διασκέδαση σου και μάλιστα το πληρώνεσαι κι από πάνω. Ποτέ δεν εφησυχάζουν σε κάτι και πάντα ζητούσα το επόμενο που θα μου δώσει μία καινούργια εμπειρία.
-Τι ζώδιο είσαι;
-Δίδυμος με Τοξότη…
-Να υποθέσω πως η «βραδύτητα» του Κούντερα δεν είναι από τα αγαπημένα σου μυθιστορήματα, έτσι;
-(γελάει) Κοίτα, το μυαλό μου λειτουργεί συνεχώς 24 ώρες το 24ωρο, αλλά αυτό το πράγμα νιώθω ότι τα τελευταία 3 χρόνια με έχει κουράσει σαν άνθρωπο και έχω την ανάγκη να το κάνω λιγότερο. Το break point θα σου έλεγα ότι συνέβη το 2007 όταν ξεκινήσαμε για να πάμε με την παρέα μου στη Λευκάδα για surf και ξαφνικά βρέθηκα να είμαι κάποια στιγμή ξάπλα στην ξαπλώστρα. Εκείνη ήταν η πρώτη χρονιά που κατάλαβα τι πάει να πει «ξαπλώστρα».
-Την «ανέχεσαι» πια;
-Εντάξει, καλή είναι (γελάει).
-Εκμεταλλεύτηκες ποτέ την αναγνωρισιμότητα σου για να κερδίσεις μία γυναίκα;
-Μπορεί να ακουστεί «κάπως», αλλά δεν δυσκολευόμουν πριν στο να βγω και να γνωρίσω κάποια. Και θεωρώ ότι δεν αρκεί σε αυτό η εξωτερική εμφάνιση, γιατί μπορείς εύκολα να πλησιάσεις κάποια αλλά μπορείς, το ίδιο εύκολα, και να την απομακρύνεις.
-Για ποιους λόγους θα απατούσες τη σύντροφο σου;
-Στην απιστία δεν υπάρχουν κανόνες. Ο μόνος κανόνας είναι το τι θέλουμε ανά περίοδο στη ζωή μας. Όταν, λοιπόν, είσαι σε σχέση αλλά ταυτόχρονα είσαι πάνω στην αλλαγή, τότε μπορείς να απατήσεις. Τουλάχιστον έτσι λειτουργώ εγώ.
-Εσύ έχεις απατήσει πολλές φορές;
-Όταν καταλάβω ότι κάτι έχει τελειώσει, μου έχει τύχει να βρεθώ παράλληλα σε μία κατάσταση- για μικρό χρονικό διάστημα- μέχρι να τελειώσει το προηγούμενο. Ωστόσο, δεν το κάνω ποτέ αυτό όταν είμαι μια χαρά μέσα στη σχέση μου.
-Σου είναι δύσκολο να πεις εσύ το «χωρίζουμε»;
-Αυτό είναι το πιο επώδυνο! Το πιο δύσκολο, όμως, δεν μου είναι να τελειώσει μία «ερωτική σχέση», το πιο δύσκολό μου είναι να τελειώσει μία «σχέση με έναν άνθρωπο». Διότι δοκίμασα να κρατήσω φιλία με μία πρώην μου μετά από χωρισμό -γιατί ήθελα να την έχω ως άνθρωπο στη ζωή μου-, αλλά στο τέλος δημιουργήθηκαν προβλήματα με την επόμενή μου σχέση.
-Σε ποια μεριά του κρεβατιού κοιμάσαι;
-Πάντα δεξιά. Από μικρός είχα την εικόνα ότι ο άντρας κοιμάται πάντα στα δεξιά- δεν ξέρω γιατί.
-Κάνεις αποτρίχωση;
-Μόνο όταν χρειαστεί για κάποια δουλειά. Παλιά, είχα δουλέψει σε μία καμπάνια για εσώρουχα και εκεί χρειαζόταν να ξυριστώ αρκετές φορές. Αλλά, δεν μου αρέσει καθόλου αυτή η αίσθηση. Ειδικά στα πόδια.
-Η πρώτη κίνηση που κάνεις μετά το sex ποια είναι;
-Παίρνω μια βαθιά ανάσα!
Δημοσίευση στο "Down Town Κύπρου", τον Αύγουστο του 2012. Οι φωτογραφίες είναι της Ολυμπίας Κρασαγάκη.