24.1.16

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ: ΜΟΝΤΕΛΟ ΓΙΑ ΣΠΙΤΙ



Το μοντέλο και παρουσιαστής ποτέ δεν εγκλωβίστηκε στις επιλογές που ίσως να του επέβαλε η εξωτερική του εμφάνιση.

Την προηγούμενη μέρα της συνάντησής μας είχε καεί λιγάκι απ’ τον ήλιο. Ξεχάστηκε, όπως μου εξηγεί, και δεν χρησιμοποίησε το αντηλιακό του στη Μύκονο, στην παραλία της Παράγκας όπου του αρέσει να κολυμπά τα απογεύματα, ενδιάμεσα της δουλειάς του στο Rock n’ Roll και στο Balthazar, εκεί όπου κάνει φέτος το Καλοκαίρι δημόσιες σχέσεις, πίστεψε πως δεν χρειαζόταν προϊόντα με δείκτη προστασίας ούτε ενυδάτωση – τον ξεγέλασε, λέει, το ξαφνικό μπουρίνι του Σαββάτου. Ακόμη κι αν ξαφνιάζεται όταν του λέω πως δεν γίνεται όλα αυτά τα χρόνια στο modeling, με συνεργασίες που δεν περιορίζονται στην ισπανική Vogue, στο γαλλικό, ισπανικό, και ιταλικό GQ, στο LOfficiel, αλλά και σε αρκετές διεθνείς διαφημιστικές καμπάνιες, καταλόγους και πασαρέλες, να μην ξέρει βασικά «μυστικά» ανδρικής ομορφιάς, δείχνει να εννοεί στ’ αλήθεια όσα μου αναφέρει και να συνεχίζει να συμπεριφέρεται κάπως ανέμελα -αν και με αυτοπεποίθηση- σε ό,τι αφορά στην εξωτερική του εμφάνιση. Και μοιάζει λίγο σαν αστειάκι όταν ο Δημήτρης Αλεξάνδρου ισχυρίζεται πως «η ομορφιά δεν έχει να κάνει με την εξωτερική εμφάνιση αλλά με τον εσωτερικό κόσμο του κάθε ανθρώπου, την αύρα που εκπέμπει, το πόσο δεκτικός και γενναιόδωρος είναι με τα συναισθήματα του και με τους ανθρώπους γύρω του». Αλλά είσαι απολύτως βέβαιος πως όταν λέει «δεν ονειροβατώ», χαϊδεύοντας λίγο νευρικά τα μούσια του -το σήμα κατατεθέν του στη δουλειά τα τελευταία χρόνια- καθισμένος σε ένα κόκκινο τριθέσιο καναπέ, το εννοεί. «Η προσωπικότητα είναι που τελικά βοηθά να διατηρήσεις τις επαγγελματικές σου σχέσεις, ώστε να κρατηθούν ακέραιες μέσα στο χρόνο. Κανείς δεν θα πάρει σε μια δουλειά έναν άνθρωπο που έχει κακό χαρακτήρα, όσο ωραίος κι αν θεωρείται. Πιστεύω ότι η ομορφιά μου, όπως την εννοούν οι άλλοι, είναι ο λόγος μου, η ντομπροσύνη».

Αγόρι για σπίτι
Ο Δημήτρης είναι ένας άνθρωπος του πάθους – μόνο έτσι λειτουργεί. Σε όλους τους τομείς της καθημερινότητάς του. «Αν κάτι δεν τηρεί τις προδιαγραφές που θέτω ο ίδιος, τότε δεν το κάνω καθόλου. Το καινούργιο, το πρωτόγνωρο, μία πρόκληση στη δουλειά μου, είναι πράγματα που με παθιάζουν ακόμη περισσότερο! Αυτό συμβαίνει και με την εκπομπή της Ελένης: η συμμετοχή μου στο πάνελ, τα ρεπορτάζ, κάποια video που κάνω, είναι μοναδικές εμπειρίες για μένα. Ακόμη μαθαίνω. Και θέλω να έχω εξέλιξη σ’ αυτό τον τομέα, να περνάω σωστά από το ένα βήμα στο επόμενο».
Η έκθεση δεν τον ενοχλεί και πιστεύει πως δεν είναι κάτι ιδιαίτερο για να απασχολεί τον κόσμο, διαχωρίζοντας την αναγνωρισιμότητα από την ουσία της δουλειάς του. «Όσο προχωράω στη δουλειά, καταλαβαίνω ότι τα πράγματα σοβαρεύουν», μου λέει. «Ορισμένοι διαβάζουν τις συνεντεύξεις μου και μπορεί να επηρεάζονται, να σε ακολουθούν στα social media, να σε κρίνουν, οπότε θέλω πλέον να είμαι πιο προσεκτικός. Πάντοτε θα είμαι αυθόρμητος, πάντα θα λέω τη γνώμη μου, αλλά αντιμετωπίζω πια λίγο διαφορετικά τα πράγματα, αρχίζω -και θέλω- να τα ελέγχω κάπως περισσότερο. Για παράδειγμα, εκεί που με αναγνώριζαν 10 άνθρωποι πριν από τη συμμετοχή μου στην εκπομπή τώρα αυτό γίνεται με 50, κάτι που για μένα σημαίνει ευθύνη. Πιστεύω, ωστόσο, πως δεν έχει αλλοιωθεί ο χαρακτήρας μου λόγω της δουλειάς μου».
Δεν θεωρεί πάντως πως έχει χάσει κάτι από τον αυθορμητισμό του και τον τρόπο που ανέκαθεν λειτουργούσε στην προσωπική του ζωή, διαφοροποιώντας όμως τον εαυτό του από την εκάστοτε σύντροφό του. «Εκ των πραγμάτων καταλαβαίνω ότι η δουλειά μου ίσως να είναι κάτι που να επηρεάζει μία κοπέλα με την οποία είμαστε μαζί. Και απολογούμαι όταν τύχει να συμβεί αυτό γιατί, αν ο άλλος δεν είναι από το χώρο μας και δεν ξέρει πώς λειτουργεί το κομμάτι της δημοσιότητας, ίσως να έρχεται σε αμηχανία λόγω κάποιας φωτογραφίας ή ενός δημοσιεύματος. Εγώ πάντως δεν θέλω να αλλάξω! Εξάλλου, δεν προσβάλλω κάποιον, δεν είμαι παντρεμένος, δεν κάνω ποτέ παράλληλες σχέσεις. Είμαι 28 χρόνων και η ζωή μου είναι στα κόκκινα – και θα φλερτάρω και θα τσαντιστώ με κάποια κοπέλα και θα τσακωθώ και θα ξαναερωτευτώ και θα ξαναχωρίσω. Που είναι το κακό; Δεν έχω να λογοδοτήσω σε κανέναν! Διαβάζω κατά καιρούς για “νέους έρωτες” ή “χωρισμούς” μου. Ενημερώνομαι κι εγώ απ’ αυτά για την “προσωπική μου ζωή”, αλλά πολλά απ’ αυτά δεν ισχύουν – ας γράφει ό,τι θέλει ο καθένας».
Έχει μετανιώσει για δηλώσεις που έκανε στο παρελθόν για σχέσεις του, αλλά λέει πως μάλλον αυτό οφειλόταν στην απειρία του σε σχέση με τα media και στο χιούμορ που τον διακρίνει, χωρίς να υποψιαζόταν τότε πως αυτό ίσως να έπαιρνε διαφορετικές διαστάσεις σε περιοδικά και εκπομπές. «Αποφάσισα πια να μην μιλάω καθόλου ονομαστικά για τις κοπέλες με τις οποίες ήμουν ή είμαι σε σχέση. Παρεξηγούμαι και δεν θέλω. Αυτό πάντως που με αφορά πλέον σε αυτό το κομμάτι της ζωής μου είναι να είμαι κάπου και να αράξω. Δεν θέλω να έχω το “λίγο” -σύμφωνα με τα δικά μου μέτρα- και να το αναγάγω σε “πολύ”. Θέλω να είναι “αυτή”!».

Ο Δημήτρης είναι ερωτευμένος!
Αν και κάτι τέτοιο δεν προδίδεται από την εικόνα του, ο ίδιος συνεχίζει να πιστεύει πως είναι πολύ ντροπαλός στα ερωτικά του. Παρόλο που μοιάζει απολύτως συνειδητοποιημένος για την αρχή, την έκρηξη και το τέλος τους – χορτασμένος μάλλον από όλα αυτά στο παρελθόν. «Η κάβλα, η καψούρα, πάντοτε τελειώνει. Μετά, όμως, θα φανερωθεί ο πραγματικός σου εαυτός», μου εξηγεί. «Και στα λέω αυτά γιατί τα έχω κάνει: έχω κάνει ταξίδια για μια κοπέλα, έχω διεκδικήσει, έχω κλάψει, έχω κάνει καντάδα με φίλο μου έξω από το σπίτι της για να της κάνω εντύπωση. Γιατί όταν θέλω, θέλω πολύ!». Λέει επίσης πως του αρέσει πολύ να βρίσκεται μέσα σε σχέσεις – οι αγκαλιές, οι βόλτες, η επικοινωνία είναι προτεραιότητά του. Κι αυτό είναι κάτι που συμβαίνει αυτή την περίοδο της ζωής του αφού, παρά τα δημοσιεύματα της Άνοιξης που τον ήθελαν «φρεσκοχωρισμένο» και «μόνο», παραδέχεται πως βρίσκεται εδώ και λίγο καιρό μέσα σε σχέση. «Μου αρέσει αυτό που ζω!», μου λέει χαμογελώντας. «Γιατί είχα καιρό να με “τρέξει” κάποιος άνθρωπος, να με ενεργοποιήσει, να κάνουμε ωραία πράγματα μαζί. Είναι ωραίο αυτό που ζω!».
Η επιθυμία του να δημιουργήσει στο μέλλον μία οικογένεια με γερές βάσεις και πλημμυρισμένη από αγάπη, προέρχεται μάλλον από εκείνο που δεν έζησε ο ίδιος στα παιδικά του χρόνια, αναπληρώνοντας κάπως, με αυτό τον τρόπο, ένα κενό που δημιουργήθηκε μέσα του ερήμην του, αφού ο χωρισμός των γονιών του στα 5 του χρόνια, ήταν κάτι που επηρέασε πολύ τον τρόπο σκέψης και τον χαρακτήρα του – ίσως και να τον ωρίμασε απότομα. Θυμάται, για παράδειγμα, τη μητέρα του να εργάζεται πολλές ώρες προκειμένου να καταφέρει να μεγαλώσει σωστά τα παιδιά της, αφού με τον πρώην σύζυγό της δεν υπήρχε πλέον καμία επαφή – δούλευε σε σούπερμαρκετ, ήταν babysitter, εργαζόταν σε μαγαζιά ρούχων. «Από τη μητέρα μου πήρα την εργατικότητά που είχε», μου λέει ο Δημήτρης. «Λόγω οικονομικών δυσκολιών προσπαθούσαμε να μετριάζουμε τις ανάγκες μας, αλλά αυτό στην πορεία θεωρώ πως μου έκανε καλό. Βιαζόμουν να μεγαλώσω για να βγω στην βιοπάλη και να καλύψω τις ανάγκες μου!». Με τον πατέρα του δεν είχε ποτέ ξανά σχέσεις, δεν μιλάνε, δεν έχουν καμία επικοινωνία. Ωστόσο, αυτό δεν είναι κάτι που τον πληγώνει. Και κάπως το έχει φιλοσοφήσει. «Τον συγχώρεσες ποτέ;», τον ρωτώ. «Γιατί να μην τον συγχωρέσω; Άνθρωποι είμαστε. Δεν το λέω μεγαλόκαρδα, αλλά δεν μπορείς να πιέζεις καταστάσεις. Κάποια πράγματα πάνε μέχρι εκεί. Μετά ξεκινάνε καινούργια που ίσως να σε πάνε κάπου άλλου. Είναι σαν τα ερωτικά: οι άνθρωποι εξελίσσονται, αλλάζουν κι όταν κάτι το υπερπροσπαθείς, κάποια στιγμή που θα χαλαρώσει θα φανεί η αδυναμία του».
Έχει ενδιαφέρον στην περίπτωση του πως όποτε αντιλαμβάνεται γύρω του αντιζηλίες, φθόνο και ανταγωνισμό, ανακαλεί στη μνήμη του κάτι που του έχει αναφέρει ο πνευματικός του: το ψέμα έχει κοντά πόδια. Ξαφνιάζομαι όταν συνειδητοποιώ τη στενή σχέση που έχει ο Δημήτρης με το Θεό. «Είναι ωραίο να έχεις κανόνες στη ζωή σου, για να μην ξεφεύγεις και να μην βιώνεις τα πάντα ξέφρενα. Νιώθω όμορφα μέσα στην εκκλησία – εξομολογούμαι, κοινωνώ, συμμετέχω στα μυστήρια. Κάθε άνθρωπος, άλλωστε, θεωρώ πως έχει την πνευματική του αφύπνιση όταν του το επιστρέψει ο Θεός. Στη δική μου περίπτωση είχα μία ροπή από την οικογένειά μου και από το δάσκαλό μου. Και δεν βλέπω το λόγο γιατί να μην ακολουθώ κάτι που μου προσφέρει ηρεμία, με γαληνεύει, με φέρνει κοντά σε κάτι άλλο, πιο πνευματικό».
Προς το παρόν ένα από τα όνειρά του αφορά σε κάποια καινούργια τατουάζ που θέλει να κάνει στο σώμα του. Ίσως κατά βάθος να επιθυμούσε να κάνει και κάποια λίγο πιο πάνω από το λαιμό. «Νομίζω πως δεν θα σου πήγαινε κάτι τέτοιο», του λέω. Αδιαφορεί. Άλλωστε, είναι κι αυτό κάτι που συμπεριλαμβάνεται στα «θέλω» του, σε εκείνα που κάνει για τον εαυτό του και όχι για την εικόνα του που τελικά δεν επικυριάρχησε ποτέ της προσωπικότητά του.

Δημοσίευση στο ένθετο της εφημερίοδας "Πρώτο Θέμα", "Thema People", τον Αύγουστο του 2015. http://www.protothema.gr/Stories/article/502989/dimitris-alexandrou-modelo-gia-spiti/ .Οι φωτογραφίες είναι του Πάνου Γιαννακόπουλου.