26.7.13

ΗΡΑΚΛΗΣ ΚΟΖΑΣ: ΟΙ ΑΘΛΟΙ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΗ



Είναι θέμα καλού DNA: Ο Ηρακλής που έφτασε να ανταγωνίζεται τα πιο γνωστά μοντέλα του πλανήτη για μία θέση στην ολοκαίνουργια καλοκαιρινή καμπάνια του οίκου Versace και ο Ηλίας που ανακηρύχθηκε (δικαίως) ο πιο sexy άντρας της φετινής Eurovision (άφωνα παραμένουν ακόμη τα eurofans κοριτσάκια με τη δήλωσή του «εγώ δεν κοιτάω καμία άλλη πέρα από το κορίτσι μου!»). Ευτυχώς, ο Ηρακλής (που συνεχίζει να ξαπλώνει ημίγυμνος κάτω από τα φλας των φωτογραφικών φακών προ(σ)καλώντας με το άτριχο στήθος του και τους μετρημένους-έναν προς έναν-κοιλιακούς του, στην πιο ακραία σεξουαλική φαντασίωση) ισορροπεί την αυτοσυγκράτηση-σε δηλώσεις-του μεγαλύτερου αδελφού του: «Δεν έχω ταμπού στο sex, αλλά όταν είμαι σε σχέση είμαι πουριτανός και παραδοσιακός. Κλασσικός άντρας, ρε παιδί μου. Μου αρέσει, όμως, να δοκιμάζω καινούργια πράγματα με τον άνθρωπό μου και θεωρώ ότι αυτό, σε ένα μεγάλο ποσοστό, ανανεώνει μία σχέση και δεν την αφήνει να βαλτώνει. Στο sex δεν πρέπει να μένεις στα ίδια και στα ίδια». Πολύ σωστά σκεπτόμενος, επέλεξε να μην φωτογραφηθεί μαζί με τον ήδη διάσημο αδελφό του (και παρά τις ταυτόχρονες σχεδόν προτάσεις από τρία διαφορετικά εβδομαδιαία περιοδικά τον περασμένο Απρίλιο), θέλει να γίνει αναγνωρίσιμος μέσα από το modeling που παραμένει να απολαμβάνει με τη χαρά ενός μικρού παιδιού που κρατά στα χέρια του παγωτό χωνάκι φράουλα, συνεχίζει να έρχεται σε αμηχανία στο (άγαρμπο, πολλές φορές) φλερτ των gay αγοριών («σε αυτές τις περιπτώσεις, πολύ απλά και ευγενικά, αποσαφηνίζω τις προθέσεις μου. Είμαι κλασσικό, αυθεντικό αρσενικό εγώ»), αλλά ενθουσιάζεται από αυτό των γυναικών που θέλουν να ζουλίξουν με μανία τα αφρατένια του χείλη στα δικά τους. Ακόμη κι αν, κάποιες από αυτές, ήταν στο παρελθόν παντρεμένες. «Κοίτα, παλιά, λόγω ηλικίας, έχω κάνει διάφορα με τις γυναίκες αλλά πλέον έχω άλλες προτεραιότητες», μου λέει κοφτά. Προσπαθεί μετά να μου το φιλοσοφήσει κάπως, να το πάει αλλού το θέμα, αλλά η χειρονομία του καθώς αρπάζει την μπάλα του volley στο «πανελλήνιο Σιρκουί Βeach Volley Masters 2013», που είχε διοργανωθεί για φιλανθρωπικό σκοπό τον προηγούμενο μήνα στην Αθήνα και συμμετείχε, δεν παύει να μου θυμίζει τα 23 του μόλις χρόνια. Του λέω να χαλαρώσει για λίγο. Εκείνος ξαπλώνει στην άμμο, ψάχνει στην αθλητική του τσάντα το φρεσκοπλυμένο του αμάνικο λευκό φανελάκι και αλλάζει παπούτσια. «Τι νούμερο φοράς;», τον ρωτώ. «43!», μου απαντά αμέσως με τη φυσικότητα του αγοριού που μόλις τον ρώτησαν αν πράγματι η πόλη των Σερρών (από όπου κατάγεται) βρίσκεται βόρεια της Ελλάδας.
Φωτογραφίες: Προσωπικό αρχείο Ηρακλή Κόζα.